Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poticanje dječje kreativnosti u predškolskim ustanovama (CROSBI ID 286177)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Đuranović, Marina ; Klasnić, Irena ; Matešić, Irena Poticanje dječje kreativnosti u predškolskim ustanovama // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 69 (2020), 1; 89-110

Podaci o odgovornosti

Đuranović, Marina ; Klasnić, Irena ; Matešić, Irena

hrvatski

Poticanje dječje kreativnosti u predškolskim ustanovama

Uz obitelj, predškolske ustanove predstavljaju najvažniji čimbenik rasta i razvoja djeteta predškolske dobi. To su mjesta dječjega življenja, razvoja, učenja i igre. Kurikulum predškolskih ustanova mora biti fleksibilan, otvoren, prilagođen dječjim potrebama i mogućnostima. Kreativnost mora biti temelj predškolskoga kurikuluma. Dječja se kreativnost može poticati i razvijati kroz sve aktivnosti u predškolskim ustanovama: igru, glazbene, likovne, dramske, kineziološke i brojne druge aktivnosti. U poticanju dječje kreativnosti važnu ulogu imaju odgojitelji, a da bi ju kod djece uspješno razvijali moraju biti svjesni njezine važnosti te i sami trebaju raditi u okruženju koje potiče njihovu kreativnost. Cilj je ovoga rada osvijestiti važnost poticanja i razvoja dječje kreativnosti i stvaralaštva još od najranije dječje dobi kao jedne od osam ključnih kompetencija za cjeloživotno obrazovanje.

kreativnost, odgojitelj, otvoreni kurikulum, predškolska ustanova, stvaralaštvo

nije evidentirano

engleski

Fostering children's creativity in preschool institutions

nije evidentirano

creation, creativity, open curriculum, preschool institution, preschool teacher

nije evidentirano

Podaci o izdanju

69 (1)

2020.

89-110

objavljeno

0037-654X

1849-532X

Povezanost rada

Pedagogija