Poticanje dječje kreativnosti u predškolskim ustanovama (CROSBI ID 286177)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Đuranović, Marina ; Klasnić, Irena ; Matešić, Irena
hrvatski
Poticanje dječje kreativnosti u predškolskim ustanovama
Uz obitelj, predškolske ustanove predstavljaju najvažniji čimbenik rasta i razvoja djeteta predškolske dobi. To su mjesta dječjega življenja, razvoja, učenja i igre. Kurikulum predškolskih ustanova mora biti fleksibilan, otvoren, prilagođen dječjim potrebama i mogućnostima. Kreativnost mora biti temelj predškolskoga kurikuluma. Dječja se kreativnost može poticati i razvijati kroz sve aktivnosti u predškolskim ustanovama: igru, glazbene, likovne, dramske, kineziološke i brojne druge aktivnosti. U poticanju dječje kreativnosti važnu ulogu imaju odgojitelji, a da bi ju kod djece uspješno razvijali moraju biti svjesni njezine važnosti te i sami trebaju raditi u okruženju koje potiče njihovu kreativnost. Cilj je ovoga rada osvijestiti važnost poticanja i razvoja dječje kreativnosti i stvaralaštva još od najranije dječje dobi kao jedne od osam ključnih kompetencija za cjeloživotno obrazovanje.
kreativnost, odgojitelj, otvoreni kurikulum, predškolska ustanova, stvaralaštvo
nije evidentirano
engleski
Fostering children's creativity in preschool institutions
nije evidentirano
creation, creativity, open curriculum, preschool institution, preschool teacher
nije evidentirano
Podaci o izdanju
69 (1)
2020.
89-110
objavljeno
0037-654X
1849-532X