Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi i mišljenja menadžera domaćinstava u hrvatskom hotelijerstvu (CROSBI ID 286164)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija

Cerović, Zdenko ; Baldigara, Tea Stavovi i mišljenja menadžera domaćinstava u hrvatskom hotelijerstvu // Tourism and hospitality management, 10 (2004), 3-4; 53-64

Podaci o odgovornosti

Cerović, Zdenko ; Baldigara, Tea

hrvatski

Stavovi i mišljenja menadžera domaćinstava u hrvatskom hotelijerstvu

Hotelske usluge sastavljene su od skupa raznih usluga u hotelu, ali se mogu razvrstati u osnovne i sporedne usluge. Osnova izbora i dolaska gosta u hotel je hotelska soba. Soba u hotelu je drugi dom gosta, a hotelskom menadžmentu ostvaruje 40% ukupnog prihoda. Uređena i privlačna soba postaje prvi zadatak menadžmenta hotela, u određivanju kvalitete hotelske sobe ključnu ulogu ima hotelska domaćica kojka se po svojim funkcijama i zadacima razvrstava u srednji hotelski menadžment. Domaćica hotela osnovni je čimbenik uspješnog poslovanja hotela i ostvarenja želja gosta da dobije privlačnu sobu, za koju će platiti upravo onoliko koliko ona i stvarno vrijedi na tržištu.

menadžment u domaćinstvu, nivo menadžmenta u hotelijerstvu, domaćica, menadžer

nije evidentirano

engleski

Attitudes and opinions of housekeeping managers in the croatian hotel industry

nije evidentirano

housekeeping management, hotel management level, housekeeping manager.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (3-4)

2004.

53-64

objavljeno

1330-7533

1847-3377

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost