Stavovi i mišljenja menadžera domaćinstava u hrvatskom hotelijerstvu (CROSBI ID 286164)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Cerović, Zdenko ; Baldigara, Tea
hrvatski
Stavovi i mišljenja menadžera domaćinstava u hrvatskom hotelijerstvu
Hotelske usluge sastavljene su od skupa raznih usluga u hotelu, ali se mogu razvrstati u osnovne i sporedne usluge. Osnova izbora i dolaska gosta u hotel je hotelska soba. Soba u hotelu je drugi dom gosta, a hotelskom menadžmentu ostvaruje 40% ukupnog prihoda. Uređena i privlačna soba postaje prvi zadatak menadžmenta hotela, u određivanju kvalitete hotelske sobe ključnu ulogu ima hotelska domaćica kojka se po svojim funkcijama i zadacima razvrstava u srednji hotelski menadžment. Domaćica hotela osnovni je čimbenik uspješnog poslovanja hotela i ostvarenja želja gosta da dobije privlačnu sobu, za koju će platiti upravo onoliko koliko ona i stvarno vrijedi na tržištu.
menadžment u domaćinstvu, nivo menadžmenta u hotelijerstvu, domaćica, menadžer
nije evidentirano
engleski
Attitudes and opinions of housekeeping managers in the croatian hotel industry
nije evidentirano
housekeeping management, hotel management level, housekeeping manager.
nije evidentirano