Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje odnosom s klijentima (CROSBI ID 19719)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija

Josip Mueller ; Velimir Srića Upravljanje odnosom s klijentima. Zagreb: Delfin - razvoj managementa, 2005

Podaci o odgovornosti

Josip Mueller ; Velimir Srića

hrvatski

Upravljanje odnosom s klijentima

Ovo je prva i do sada jedina knjiga u nas na temu upravljanja odnosom s klijentima (CRM ili Customer Relationship Management). CRM je poslovna strategija koju svaka suvremena tvrtka mora usvojiti, želi li dugoročno opstati na tržištu. Informacijska tehnologija i kompjuterska podrška samo su alati koji omogućavaju provođenje CRM strategije poslovanja. Osim razvoja orijentacije tvrtki prema klijentima, tekst obrađuje i CRM softverskih rješenja koja integriraju funkcije marketinga, prodaje, usluge klijentima i poslovanje "na terenu". Knjiga je poslužila kao udžbenik na mnogim programima izobrazbe širom regije, a korištena je i kao priručnik za širenje spoznaje o ovom novom znanstvenom i stručnom području. Tekst je na blizu 300 stranica uspio dati cjelokupni uvid u upravljanje odnosom s klijentima, od usvajanja CRM poslovne strategije, vođenja računa o organizacijskim i provedbenim aspektima CRM-a, uloge softverske podrške u implementaciji CRM pristupa poslovanju, do utjecaja razvoja informacijske tehnologije, Interneta i CRM-a na transformaciju cjelokupnog suvremenog gospodarstva. Iako obiluje znanstvenom analizom i istraživačkim primjerima, knjiga je, pristupom i sadržajem, prije svega namijenjena menadžerima, posebno onima u upravi, marketingu, prodaji, strateškom upravljanju, planiranju, razvoju i primjeni informacijskih tehnologija, kao i stručnjacima za odnose s kupcima, tržišna istraživanja i ostale segmente lanca vrijednosti. Posebna je vrijednost teksta što se temelji na višegodišnjem istraživanju hrvatske prakse i problema u njenom brzo rastućem, ali još uvijek nedovoljno razvijenom CRM sektoru. Knjiga je dobila nagradu „Mijo Mirković“.

upravljanje odnosom s klijentima

nije evidentirano

engleski

Customer relationship management

nije evidentirano

customer relationship management

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Delfin - razvoj managementa

2005.

953-95056-0-7

288

objavljeno

Povezanost rada

Povezane osobe





Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti