Upravljanje odnosom s klijentima (CROSBI ID 19719)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Josip Mueller ; Velimir Srića
hrvatski
Upravljanje odnosom s klijentima
Ovo je prva i do sada jedina knjiga u nas na temu upravljanja odnosom s klijentima (CRM ili Customer Relationship Management). CRM je poslovna strategija koju svaka suvremena tvrtka mora usvojiti, želi li dugoročno opstati na tržištu. Informacijska tehnologija i kompjuterska podrška samo su alati koji omogućavaju provođenje CRM strategije poslovanja. Osim razvoja orijentacije tvrtki prema klijentima, tekst obrađuje i CRM softverskih rješenja koja integriraju funkcije marketinga, prodaje, usluge klijentima i poslovanje "na terenu". Knjiga je poslužila kao udžbenik na mnogim programima izobrazbe širom regije, a korištena je i kao priručnik za širenje spoznaje o ovom novom znanstvenom i stručnom području. Tekst je na blizu 300 stranica uspio dati cjelokupni uvid u upravljanje odnosom s klijentima, od usvajanja CRM poslovne strategije, vođenja računa o organizacijskim i provedbenim aspektima CRM-a, uloge softverske podrške u implementaciji CRM pristupa poslovanju, do utjecaja razvoja informacijske tehnologije, Interneta i CRM-a na transformaciju cjelokupnog suvremenog gospodarstva. Iako obiluje znanstvenom analizom i istraživačkim primjerima, knjiga je, pristupom i sadržajem, prije svega namijenjena menadžerima, posebno onima u upravi, marketingu, prodaji, strateškom upravljanju, planiranju, razvoju i primjeni informacijskih tehnologija, kao i stručnjacima za odnose s kupcima, tržišna istraživanja i ostale segmente lanca vrijednosti. Posebna je vrijednost teksta što se temelji na višegodišnjem istraživanju hrvatske prakse i problema u njenom brzo rastućem, ali još uvijek nedovoljno razvijenom CRM sektoru. Knjiga je dobila nagradu „Mijo Mirković“.
upravljanje odnosom s klijentima
nije evidentirano
engleski
Customer relationship management
nije evidentirano
customer relationship management
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Delfin - razvoj managementa
2005.
953-95056-0-7
288
objavljeno