Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Osmišljavanje inkluzivnoga odgojno-obrazovnog procesa - Samoprocjena odgojitelja i učitelja (CROSBI ID 286112)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Kudek Mirošević, Jasna ; Tot, Daria ; Jurčević, Lozančić, Anka Osmišljavanje inkluzivnoga odgojno-obrazovnog procesa - Samoprocjena odgojitelja i učitelja // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 18 (2020), 3; 547-560. doi: 10.31192/np.18.3.8

Podaci o odgovornosti

Kudek Mirošević, Jasna ; Tot, Daria ; Jurčević, Lozančić, Anka

hrvatski

Osmišljavanje inkluzivnoga odgojno-obrazovnog procesa - Samoprocjena odgojitelja i učitelja

O umijeću, kao i o samoprocjeni stvaranja inkluzivnoga ozračja ovisi koliko će potencijali sudionika odgojno-obrazovnoga procesa biti iskorišteni. Obogaćivanje, nadogradnja i samoevaluacija kompetencija odgojitelja i učitelja, između ostaloga, odnosi se na planiranje, pripremanje, stručno usavršavanje te na strategije poučavanja unutar individualiziranih kurikula usmjerenih na dijete. Za potrebe istraživanja konstruiran je upitnik za odgojitelje i učitelje. Cilj je putem samoprocjene kompetentnosti za stvaranje inkluzivnoga ozračja, planiranje, načine rada s djecom s teškoćama te vrednovanje vlastitoga rada ispitati postoji li povezanost između odgojitelja i učitelja u redovitim odgojno-obrazovnim ustanovama (N=502). Postavljena je hipoteza da postoji povezanost između odgojitelja i učitelja s obzirom na godine njihovoga radnog iskustva u samoprocjeni navedenih kompetentnosti. Rezultati su pokazali povezanost između odgojitelja i učitelja s većim radnim iskustvom u njihovoj višoj samoprocjeni koja se odnosi na dovoljnu zastupljenost organiziranih različitih oblika unaprjeđenja inkluzivne prakse i cjeloživotnoga obrazovanja u vlastitoj odgojno-obrazovnoj ustanovi, kao i to da se oni s više godina radnoga iskustva smatraju kompetentnijima za planiranje i izradu individualiziranih kurikula.

inkluzivni pristup ; kompetencije u radu s djecom s teškoćama ; samoprocjene odgojitelja i učitelja ; stručno usavršavanje

nije evidentirano

engleski

Designing an Inclusive Educational Process - Preschool and Primary School Teachers’ Self-assessment

nije evidentirano

competencies related to working with disabled children ; inclusive approach ; preschool and primary teachers’ self-evaluation ; professional development

nije evidentirano

Podaci o izdanju

18 (3)

2020.

547-560

objavljeno

1334-2312

1848-8676

10.31192/np.18.3.8

Povezanost rada

nije evidentirano

Poveznice
Indeksiranost