Utjecaj influencer marketinga na ponašanje potrošača (CROSBI ID 286098)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Blažević Bognar, Zrinka ; Pleša Puljić, Nikolina ; Kadežabek, Dominik
hrvatski
Utjecaj influencer marketinga na ponašanje potrošača
Društvene mreže promijenile su način komunikacije i pojedinci su postali aktivni stvaratelji marketing sadržaja na društvenim mrežama. U ovom novom marketinškom konceptu "influenceri" imaju značajan utjecaj na ponašanje potrošača. U radu se analizira kako potrošači percpiraju "influencere" i utječu li oni na njihovo ponašanje i odluke.
influenceri ; e-marketing ; društvene mreže ; ponašanje potrošača
nije evidentirano
engleski
Impact of influencer marketing on consumer behaviour
nije evidentirano
influencers ; e-marketing ; social networks ; consumer behaviour
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija