Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj influencer marketinga na ponašanje potrošača (CROSBI ID 286098)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Blažević Bognar, Zrinka ; Pleša Puljić, Nikolina ; Kadežabek, Dominik Utjecaj influencer marketinga na ponašanje potrošača // Economic and social development, 42 (2019), 301-309

Podaci o odgovornosti

Blažević Bognar, Zrinka ; Pleša Puljić, Nikolina ; Kadežabek, Dominik

hrvatski

Utjecaj influencer marketinga na ponašanje potrošača

Društvene mreže promijenile su način komunikacije i pojedinci su postali aktivni stvaratelji marketing sadržaja na društvenim mrežama. U ovom novom marketinškom konceptu "influenceri" imaju značajan utjecaj na ponašanje potrošača. U radu se analizira kako potrošači percpiraju "influencere" i utječu li oni na njihovo ponašanje i odluke.

influenceri ; e-marketing ; društvene mreže ; ponašanje potrošača

nije evidentirano

engleski

Impact of influencer marketing on consumer behaviour

nije evidentirano

influencers ; e-marketing ; social networks ; consumer behaviour

nije evidentirano

Podaci o izdanju

42

2019.

301-309

objavljeno

1849-7535

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija

Indeksiranost