Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izrada web sjedišta Oglasnik i marketinške kampanje za njegovu promociju (CROSBI ID 436979)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ljubičić, Nikolina Izrada web sjedišta Oglasnik i marketinške kampanje za njegovu promociju / Jakšić, Danijela (mentor); Rijeka, . 2020

Podaci o odgovornosti

Ljubičić, Nikolina

Jakšić, Danijela

hrvatski

Izrada web sjedišta Oglasnik i marketinške kampanje za njegovu promociju

Cilj ovog diplomskog rada bio je razviti web sjedište Oglasnik, a potom izraditi pripadajuću marketinšku kampanju za njegovu promociju. Web sjedište je razvijeno u Vue.js i Nuxt.js frameworcima. Dodatno, se je koristio HTML i JavaScript. Za bazu podataka korišten je Firebase. Za potrebe dizajna korišten je CSS i SCSS. Tijekom pisanje koda koristila se BEM metodologija koja je pripomogla u konzistentnom pisanju koda. Za potrebe web sjedišta Oglasnik provelo se je strateško planiranje i promišljanje u kojem su se definirale misija, vizija i vrijednosti Oglasnika. Potom se je definirala marketinška strategija s detaljno razrađenim marketinškom planom. Sukladno navedenom izrađen je vizualni identitet i pripadajuća knjiga standarda. U knjizi standarda definirana je tipografija, sustav boja, prikazane su varijante logotipa te su one dodatno popraćene tekstualnim i vizualnim objašnjenjima kakve varijante su dopuštene, a kakve ne. Za izradu logotipa korištene su smjernice dobrog dizajna pri čemu je velika pažnja posvećena kombiniranju boja i oblika ne bi li se dobio jedinstven, ali ujedno i prepoznatljiv stil logotipa. Radi bolje promocije izrađeni su i promotivni materijali koju su izrađeni u Illustratoru i Photoshopu. Web sjedištu je dan jednostavan naziv Oglasnik čime se korisnicima odmah daje do znanja da je stranica namijenjena oglašavanju usluga. Iako je kod Oglasnika naglasak na edukativne usluge poput instrukcija, prevođenja te izrada materijala u određenim alatima. Kao zadnja komponenta izrađena je marketinška kampanja koja je većim djelom bazirana na društvenim mrežama zbog budžetskog ograničenja, ali je uključena i promocija offline čime se želi obuhvatiti širu dobnu skupinu. Kroz kampanju su zadani i strateški ciljevi čime je u planu nadogradnja i poboljšanje web stranice ako se pokaže željeni interes za daljnjim razvojem web sjedišta.

Vue.js ; Nuxt.js ; web sjedište ; vizualni identitet ; knjiga standarda ; digitalni marketing ; marketinška kampanja

nije evidentirano

engleski

Development of a “Classifieds” web site and its marketing plan

nije evidentirano

Vue.js ; Nuxt.js ; web site ; visual identity ; standard book ; digital marketing ; marketing campaign

nije evidentirano

Podaci o izdanju

114

10.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Rijeka

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti