Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povećanje posjećenosti web stranice korištenjem digitalnog marketinga te optimizacije web stranice (CROSBI ID 436970)

Ocjenski rad | diplomski rad

Puja, Ivana Povećanje posjećenosti web stranice korištenjem digitalnog marketinga te optimizacije web stranice / Poščić, Patrizia ; Jakšić, Danijela (mentor); Rijeka, . 2019

Podaci o odgovornosti

Puja, Ivana

Poščić, Patrizia ; Jakšić, Danijela

hrvatski

Povećanje posjećenosti web stranice korištenjem digitalnog marketinga te optimizacije web stranice

Ubrzani razvoj tehnologije otežava praćenje novih trendova zbog svakodnevnih promjena. Za opstanak u današnjem poslovnom svijetu od krucijalne je važnosti praćenje i prilagođavanje tim promjenama. Digitalni marketing je najbrže rastuća i najuzbudljivija grana marketinga danas. To je marketing (oglašavanje) proizvoda ili usluga putem digitalnih kanala, najčešće Interneta. Obuhvaća oglašavanje koje je prikazano na web-stranicama, ali i druge vrste online aktivnosti poput e-pošte i društvenih mreža. Uz prilagođavanje promjenama veže se i optimizacija tražilica odnosno SEO (engl. Search Engine Optimization). Optimizacija tražilica je nastojanje poboljšanja položaja web-stranice na najpopularnijim Internet tražilicama. Primarni cilj optimizacije tražilica je povećanje prometa na web-stranici na način da se optimizira web-stranica kako bi se postigao najviši mogući rang na popisu rezultata pretraživanja. U radu su detaljno objašnjeni navedeni pojmovi i pojmovi vezani uz njih. Dan je pregled povijesti digitalnog marketinga, usporedba s tradicionalnim marketingom te navedene i objašnjene komponente digitalnog marketinga. U okviru rada dan je primjer i analiza digitalnog marketinga na Facebook, Instagram, LinkedIn društvenim mrežama Inspire Me konferencije (InspireMe.hr) te rangiranje na najpoznatijoj tražilici – Google-u. Uz rad, izvršeno je i istraživanje o vjerojatnosti praćenja poveznica na web-stranice s društvenih mreža.

Marketing ; digitalni marketing ; SEO ; optimizacija web-stranice ; web-stranica ; posjećenost ; društvene mreže ; sadržajni marketing ; web analitika

nije evidentirano

engleski

How to increase website visibility with digital marketing and search engine optimization (SEO)

nije evidentirano

Marketing ; digital marketing ; SEO ; website optimization ; Web page ; attendance ; social networks ; content marketing ; web analytics

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53

16.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Rijeka

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti