Istina ili laž - važnost poučavanja vještinama informacijske pismenosti u djece i mladih (CROSBI ID 67951)
Prilog u knjizi | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kolarić, Alica. ; Stropnik, Alka. ; Štivić, Vjeruška
hrvatski
Istina ili laž - važnost poučavanja vještinama informacijske pismenosti u djece i mladih
Djeca i mladi odrastaju u informacijskom okruženju koje obilježava lakoća pristupa informacijama. Mobilni digitalni uređaji omogućuju stalni pristup internetu, a Gooogle, YouTube i Instagram postaju opća mjesta za pristup informacijama i sadržajima. Pregledavanje i praćenje sadržaja na internetu postaju ponašanja kojima djeca i mladi do informacija dolaze namjerno i slučjajno, Mnogobrojni izvori, poput YouTubera i influencera, nude savjete za razne životne situacije. Kako među mnogobrojnim informacijama prepoznati prave, one kojima se može vjerovati? Praktičan način koji sjedinjuje tehnologije i smisleno učenje o tome kako procijeniti informacije jest model informacijskog opismenjavanja "6 veličanstvenih koraka do informacija i znanja".
djeca, mladež, internet, informacijska pismenost, medijska pismenost
nije evidentirano
engleski
True or false – the importance of teaching information literacy skills to children and young adults
nije evidentirano
children, young adults, information literacy, media literacy
nije evidentirano
Podaci o prilogu
59-70.
objavljeno
Podaci o knjizi
Pšenica, Davorka ; Štimac Annemari
Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo
2018.
978-953-8176-06-7