Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istina ili laž - važnost poučavanja vještinama informacijske pismenosti u djece i mladih (CROSBI ID 67951)

Prilog u knjizi | stručni rad | domaća recenzija

Kolarić, Alica. ; Stropnik, Alka. ; Štivić, Vjeruška Istina ili laž - važnost poučavanja vještinama informacijske pismenosti u djece i mladih // 18. okrugli stol o slobodnom pristupu informacijama : Knjižnice i alternativna (druga) istina / Pšenica, Davorka ; Štimac Annemari (ur.). Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2018. str. 59-70

Podaci o odgovornosti

Kolarić, Alica. ; Stropnik, Alka. ; Štivić, Vjeruška

hrvatski

Istina ili laž - važnost poučavanja vještinama informacijske pismenosti u djece i mladih

Djeca i mladi odrastaju u informacijskom okruženju koje obilježava lakoća pristupa informacijama. Mobilni digitalni uređaji omogućuju stalni pristup internetu, a Gooogle, YouTube i Instagram postaju opća mjesta za pristup informacijama i sadržajima. Pregledavanje i praćenje sadržaja na internetu postaju ponašanja kojima djeca i mladi do informacija dolaze namjerno i slučjajno, Mnogobrojni izvori, poput YouTubera i influencera, nude savjete za razne životne situacije. Kako među mnogobrojnim informacijama prepoznati prave, one kojima se može vjerovati? Praktičan način koji sjedinjuje tehnologije i smisleno učenje o tome kako procijeniti informacije jest model informacijskog opismenjavanja "6 veličanstvenih koraka do informacija i znanja".

djeca, mladež, internet, informacijska pismenost, medijska pismenost

nije evidentirano

engleski

True or false – the importance of teaching information literacy skills to children and young adults

nije evidentirano

children, young adults, information literacy, media literacy

nije evidentirano

Podaci o prilogu

59-70.

objavljeno

Podaci o knjizi

Pšenica, Davorka ; Štimac Annemari

Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo

2018.

978-953-8176-06-7

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti