Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1093170

Istina ili laž - važnost poučavanja vještinama informacijske pismenosti u djece i mladih


Kolarić, Alica.; Stropnik, Alka.; Štivić, Vjeruška
Istina ili laž - važnost poučavanja vještinama informacijske pismenosti u djece i mladih // 18. okrugli stol o slobodnom pristupu informacijama : Knjižnice i alternativna (druga) istina / Pšenica, Davorka ; Štimac Annemari (ur.).
Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2018. str. 59-70


CROSBI ID: 1093170 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istina ili laž - važnost poučavanja vještinama informacijske pismenosti u djece i mladih
(True or false – the importance of teaching information literacy skills to children and young adults)

Autori
Kolarić, Alica. ; Stropnik, Alka. ; Štivić, Vjeruška

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
18. okrugli stol o slobodnom pristupu informacijama : Knjižnice i alternativna (druga) istina

Urednik/ci
Pšenica, Davorka ; Štimac Annemari

Izdavač
Hrvatsko knjižničarsko društvo

Grad
Zagreb

Godina
2018

Raspon stranica
59-70

ISBN
978-953-8176-06-7

Ključne riječi
djeca, mladež, internet, informacijska pismenost, medijska pismenost
(children, young adults, information literacy, media literacy)

Sažetak
Djeca i mladi odrastaju u informacijskom okruženju koje obilježava lakoća pristupa informacijama. Mobilni digitalni uređaji omogućuju stalni pristup internetu, a Gooogle, YouTube i Instagram postaju opća mjesta za pristup informacijama i sadržajima. Pregledavanje i praćenje sadržaja na internetu postaju ponašanja kojima djeca i mladi do informacija dolaze namjerno i slučjajno, Mnogobrojni izvori, poput YouTubera i influencera, nude savjete za razne životne situacije. Kako među mnogobrojnim informacijama prepoznati prave, one kojima se može vjerovati? Praktičan način koji sjedinjuje tehnologije i smisleno učenje o tome kako procijeniti informacije jest model informacijskog opismenjavanja "6 veličanstvenih koraka do informacija i znanja".

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Alica Kolarić (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Kolarić, Alica.; Stropnik, Alka.; Štivić, Vjeruška
Istina ili laž - važnost poučavanja vještinama informacijske pismenosti u djece i mladih // 18. okrugli stol o slobodnom pristupu informacijama : Knjižnice i alternativna (druga) istina / Pšenica, Davorka ; Štimac Annemari (ur.).
Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2018. str. 59-70
Kolarić, A., Stropnik, A. & Štivić, V. (2018) Istina ili laž - važnost poučavanja vještinama informacijske pismenosti u djece i mladih. U: Pšenica, D. & Štimac Annemari (ur.) 18. okrugli stol o slobodnom pristupu informacijama : Knjižnice i alternativna (druga) istina. Zagreb, Hrvatsko knjižničarsko društvo, str. 59-70.
@inbook{inbook, editor = {P\v{s}enica, D. and \v{S}timac Annemari}, year = {2018}, pages = {59-70}, keywords = {djeca, mlade\v{z}, internet, informacijska pismenost, medijska pismenost}, isbn = {978-953-8176-06-7}, title = {Istina ili la\v{z} - va\v{z}nost pou\v{c}avanja vje\v{s}tinama informacijske pismenosti u djece i mladih}, keyword = {djeca, mlade\v{z}, internet, informacijska pismenost, medijska pismenost}, publisher = {Hrvatsko knji\v{z}ni\v{c}arsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, editor = {P\v{s}enica, D. and \v{S}timac Annemari}, year = {2018}, pages = {59-70}, keywords = {children, young adults, information literacy, media literacy}, isbn = {978-953-8176-06-7}, title = {True or false – the importance of teaching information literacy skills to children and young adults}, keyword = {children, young adults, information literacy, media literacy}, publisher = {Hrvatsko knji\v{z}ni\v{c}arsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font