Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pedagoške kompetencije nastavnika matematike za srednje škole (CROSBI ID 696660)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Horvat, Z. Pedagoške kompetencije nastavnika matematike za srednje škole // Međužupanijsko vijeće nastavnika matematike Varaždin, Hrvatska, 24.08.2018-24.08.2018

Podaci o odgovornosti

Horvat, Z.

hrvatski

Pedagoške kompetencije nastavnika matematike za srednje škole

Specifičnosti suvremene nastave matematike ukazuju na višeslojnost problema s kojima se susreću nastavnici matematike te kako pedagoški kompetentan nastavnik mora posjedovati širok spektar znanja i vještina o nastavi, školi i učenicima. Pregledom relevantnih istraživanja matematičkog obrazovanja autor opisuje distinktivnost pedagoške kompetencije nastavnika matematike te ističe kako su preduvjeti pedagoške osposobljenosti nastavnika ustvari standard izvrsnosti nastavničke profesije. Pritom tvrdi kako se zahtjevnost rada nastavnika matematike ne očituje toliko u pojašnjavanju matematičkih sadržaja, koliko u sposobnosti da učenike suočimo sa samim sadržajima, te da im pomognemo u nadilaženju i/ili otklanjaju poteškoća s kojima se pritom suočavaju. Neizostavno je pritom razmatrati školske, obiteljske i društvene čimbenike iz okoline koji su sastavni, ali ujedno i specifično jedinstveni dio obrazovanja svakog učenika.

kompetencije nastavnika matematike, kvaliteta nastave, interdisciplinarnost

nije evidentirano

engleski

Mathematics teacher pedagogical competencies in high school class

nije evidentirano

mathematics teacher competencies, teaching quality, interdisciplinarity

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Međužupanijsko vijeće nastavnika matematike

pozvano predavanje

24.08.2018-24.08.2018

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Matematika, Obrazovne znanosti, Pedagogija