Didaktičko-metodička vrijednost videoinstrukcija u nastavi matematike (CROSBI ID 696649)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Horvat, Z.
hrvatski
Didaktičko-metodička vrijednost videoinstrukcija u nastavi matematike
Raširenost interneta i popularnost društvenih mreža su doprinjeli razvoju ideje video-predavanja, odnosno video-instrukcija kojima se pojašnjavaju postupci rješavanja matematičkih zadataka. Autor u ovom radu kritički analizira fenomen video-instrukcija te ukazuje na prednosti i nedostatke koje isti ima u kontekstu nastave matematike. Uspješnost i zastupljenost istih ukazuju na metodičke nedostatke i ograničenja, ali i na izuzetan potencijal nastave matematike koji tek treba utemeljiti na teorijskoj razini. Intencija ovog rada je utvrditi smjernice u povezivanju metodike nastave matematike sa dotičnim fenomenom, kako bi učenici na efikasniji način svladavali nastavne sadržaje. Centralnu ulogu u unapređenju didaktičko-metodičkog pristupa nastavi matematike po pitanju video-instrukcija pridaje razumijevanju procesa učenja i učeničkog gledišta. Pritom navodi kako već samo razumijevanje cijelog procesa može znatno doprinjeti kvaliteti nastave matematike, te stoga ističe neke nastavne strategije kojima nastavnici mogu unaprijediti proces učenja i poučavanja. Pregledom recentnih radova, istraživanja te trendova u drugim zemljama, razmatra mogućnosti njihova daljnja razvoja u okvirima brzorastućih trendova u tehnologiji. Zaključno daje prijedloge za buduća istraživanja samog fenomena, kako bi eventualna promišljanja o cijeloj problematici dobila teorijsku podlogu i uporište za neke nove smjernice u metodici nastave matematike.
e-učenje, kompetencije nastavnika matematike, ICT u nastavi matematike
nije evidentirano
engleski
The Didactic-Methodical Value of Video Instruction in Teaching of Mathematics
nije evidentirano
e-learning, competence of teachers of mathematics, ICT in teaching mathematics
nije evidentirano
Podaci o prilogu
/
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Didaktički izazovi II
Peko, A., Skelac, M., Dubovički, S., Bognar, B.
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Podaci o skupu
Međunarodna znanstveno i stručna konferencija „Didaktički izazovi II- JE LI NOVO STARO?“
predavanje
20.05.2016-21.05.2016
Osijek, Hrvatska