Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Didaktičko-metodička vrijednost videoinstrukcija u nastavi matematike (CROSBI ID 696649)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Horvat, Z. Didaktičko-metodička vrijednost videoinstrukcija u nastavi matematike // Didaktički izazovi II / Peko, A., Skelac, M., Dubovički, S., Bognar, B. (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016

Podaci o odgovornosti

Horvat, Z.

hrvatski

Didaktičko-metodička vrijednost videoinstrukcija u nastavi matematike

Raširenost interneta i popularnost društvenih mreža su doprinjeli razvoju ideje video-predavanja, odnosno video-instrukcija kojima se pojašnjavaju postupci rješavanja matematičkih zadataka. Autor u ovom radu kritički analizira fenomen video-instrukcija te ukazuje na prednosti i nedostatke koje isti ima u kontekstu nastave matematike. Uspješnost i zastupljenost istih ukazuju na metodičke nedostatke i ograničenja, ali i na izuzetan potencijal nastave matematike koji tek treba utemeljiti na teorijskoj razini. Intencija ovog rada je utvrditi smjernice u povezivanju metodike nastave matematike sa dotičnim fenomenom, kako bi učenici na efikasniji način svladavali nastavne sadržaje. Centralnu ulogu u unapređenju didaktičko-metodičkog pristupa nastavi matematike po pitanju video-instrukcija pridaje razumijevanju procesa učenja i učeničkog gledišta. Pritom navodi kako već samo razumijevanje cijelog procesa može znatno doprinjeti kvaliteti nastave matematike, te stoga ističe neke nastavne strategije kojima nastavnici mogu unaprijediti proces učenja i poučavanja. Pregledom recentnih radova, istraživanja te trendova u drugim zemljama, razmatra mogućnosti njihova daljnja razvoja u okvirima brzorastućih trendova u tehnologiji. Zaključno daje prijedloge za buduća istraživanja samog fenomena, kako bi eventualna promišljanja o cijeloj problematici dobila teorijsku podlogu i uporište za neke nove smjernice u metodici nastave matematike.

e-učenje, kompetencije nastavnika matematike, ICT u nastavi matematike

nije evidentirano

engleski

The Didactic-Methodical Value of Video Instruction in Teaching of Mathematics

nije evidentirano

e-learning, competence of teachers of mathematics, ICT in teaching mathematics

nije evidentirano

Podaci o prilogu

/

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Didaktički izazovi II

Peko, A., Skelac, M., Dubovički, S., Bognar, B.

Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Podaci o skupu

Međunarodna znanstveno i stručna konferencija „Didaktički izazovi II- JE LI NOVO STARO?“

predavanje

20.05.2016-21.05.2016

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Matematika, Obrazovne znanosti, Pedagogija