Prikaz knjige/osvrt: Special needs in mathematics education (CROSBI ID 286054)
Prilog u časopisu | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Horvat, Zoran
hrvatski
Prikaz knjige/osvrt: Special needs in mathematics education
Danski obrazovni sustav slovi po pedagoškoj evaluaciji bez rangiranja i ocjenjivanja sve do osmog razreda, a njihovi učenici kontinuirano postižu iznadprosječne rezultate na PISA istraživanjima. Prema UN-ovom globalnom izvješću o sreći, danski školarci najsretnija su djeca na svijetu. Njihov obrazovni sustav nije opterećen imperativom izvrsnosti i težnjom za visokim ocjenama, već je u svojoj praksi usmjeren na poticanje osobnog razvoja u jednakoj mjeri kao i na razvoj vještina čitanja, pisanja i računanja. Poglavlja u ovoj knjizi čine istraživački radovi eminentnih danskih stručnjaka za matematičko obrazovanje (eng. Mathematics Education) na čelu s glavnom urednicom profesoricom Lindenskov sa danskog Sveučilišta u Aarhusu, koja je zadnjih dvadesetak godina vodeći autoritet u istraživanjima nastave matematike u Danskoj.
hrčak, hrcak, znanstveni časopisi, hrvatski, scientific journals, croatian
nije evidentirano
engleski
PRIKAZ KNJIGE/OSVRT: SPECIAL NEEDS IN MATHEMATICS EDUCATION
nije evidentirano
hrčak, hrcak, znanstveni časopisi, hrvatski, scientific journals, croatian
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Interdisciplinarne društvene znanosti, Matematika, Obrazovne znanosti, Pedagogija