Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Prikaz knjige/osvrt: Special needs in mathematics education (CROSBI ID 286054)

Prilog u časopisu | ostalo | domaća recenzija

Horvat, Zoran Prikaz knjige/osvrt: Special needs in mathematics education // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 20 (2019), 77; 76-79

Podaci o odgovornosti

Horvat, Zoran

hrvatski

Prikaz knjige/osvrt: Special needs in mathematics education

Danski obrazovni sustav slovi po pedagoškoj evaluaciji bez rangiranja i ocjenjivanja sve do osmog razreda, a njihovi učenici kontinuirano postižu iznadprosječne rezultate na PISA istraživanjima. Prema UN-ovom globalnom izvješću o sreći, danski školarci najsretnija su djeca na svijetu. Njihov obrazovni sustav nije opterećen imperativom izvrsnosti i težnjom za visokim ocjenama, već je u svojoj praksi usmjeren na poticanje osobnog razvoja u jednakoj mjeri kao i na razvoj vještina čitanja, pisanja i računanja. Poglavlja u ovoj knjizi čine istraživački radovi eminentnih danskih stručnjaka za matematičko obrazovanje (eng. Mathematics Education) na čelu s glavnom urednicom profesoricom Lindenskov sa danskog Sveučilišta u Aarhusu, koja je zadnjih dvadesetak godina vodeći autoritet u istraživanjima nastave matematike u Danskoj.

hrčak, hrcak, znanstveni časopisi, hrvatski, scientific journals, croatian

nije evidentirano

engleski

PRIKAZ KNJIGE/OSVRT: SPECIAL NEEDS IN MATHEMATICS EDUCATION

nije evidentirano

hrčak, hrcak, znanstveni časopisi, hrvatski, scientific journals, croatian

nije evidentirano

Podaci o izdanju

20 (77)

2019.

76-79

objavljeno

1332-3008

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Matematika, Obrazovne znanosti, Pedagogija

Poveznice