Prostor kao treći odgojitelj - prostor za svako dijete (CROSBI ID 436856)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Dumenčić, Tanja
Borovac, Tijana ; Somolanji Tokić, Ida
hrvatski
Prostor kao treći odgojitelj - prostor za svako dijete
Komunikacija koja se ostvaruje između okruženja i djeteta nadilazi usko shvaćanje komunikacije kroz transmisiju znanja. Literatura navodi kako je kvalitetno prostorno-materijalno okruženje jedno od esencijalnih izvora učenja djece rane i predškolske dobi. Na tom tragu, ovaj rad usmjerio se na promišljanje i unapređivanje prostorno-materijalnog okruženja odgojne skupine usklađenim s potrebama svakog djeteta. Na taj način svakom djetetu se osigurava primjerena podrška u njihovom procesu stvaranja znanja i značenja. Ovaj rad daje pregled teorije o važnosti kvalitetnog prostorno-materijalnog okruženja te prikaz istraživanja provedenog u jednom područnom vrtiću u Osječko-baranjskoj županiji. Istraživanje je provedeno za vrijeme trajanja stručne prakse i to u trajanju od 10 radnih dana. Tijekom tog vremena studentica je nastojala kroz primjereno praćenje dječjih interesa i potreba, kao i interakciju sa svakim djetetom, osigurati kvalitetno prostorno- materijalno okruženje koje proizlazi iz djeteta te podržava njegov razvoj. U radu je prikazan razvoj dva centra aktivnosti.
poticajno prostorno-materijalno okuženje ; dijete ; vrtić
nije evidentirano
engleski
The environment as the third teacher - a space for every child
nije evidentirano
spatial-material environment ; child ; kindergarten
nije evidentirano
Podaci o izdanju
45
10.07.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek