Pedagoška dokumentacija u funkciji razvoja kurikuluma ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 436855)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Bučević, Petra
Borovac, Tijana ; Somolanji Tokić, Ida
hrvatski
Pedagoška dokumentacija u funkciji razvoja kurikuluma ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
Sukonstrukcija kurikuluma je jedna od glavnih značajki otvorenog kurikuluma kakvim se, strukturno, deklarira kurikulum ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Za ostvarenje te sukonstrukcije u odgojno-obrazovnoj stvarnosti potrebno je dokumentiranje odgojno- obrazovnog procesa. Važnost i vrijednost dokumentiranja je naglašeno Nacionalnim kurikulumom za rani i predškolski odgoj i obrazovanje (2015), temeljnim dokumentom za rani i predškolski odgoj i obrazovanje u Republici Hrvatskoj. Rad analizira druge, zakonske okvire i pravilnike koji dodatno uređuju tu razinu odgoja i obrazovanja. Promatra se Zakon o ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju (2019), Državni pedagoški standard za rani i predškolski odgoj u Republici Hrvatskoj (2008) i Pravilnik o sadržaju i obrascima pedagoške dokumentacije i evidencije o djeci u dječjim vrtićima (2001), u paraleli s Nacionalnim kurikulumom za rani i predškolski odgoj i obrazovanje (2015), te njihova međusobna usuglašenost po pitanju dokumentiranja odgojno-obrazovnog procesa i namjene te dokumentacije.
kurikulum ; sukonstrukcija ; dokumentiranje
nije evidentirano
engleski
Developing preschool curriculum through pedagogical documentation
nije evidentirano
curriculum ; co-construction ; documenting
nije evidentirano
Podaci o izdanju
43
10.07.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek