Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Medijsko predstavljanje u funkciji promocije manifestacije (CROSBI ID 696588)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija

Kasalo, Marina ; Bilić, Ivana ; Pivčević, Smiljana Medijsko predstavljanje u funkciji promocije manifestacije // U potrazi za zajedničkim nazivnikom - komunikacija. turizam, nacionalna kultura i brand / Peručić, Doris ; Lekić, Romana ; Dabo, Krešimir (ur.). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays, 2020. str. 1-13

Podaci o odgovornosti

Kasalo, Marina ; Bilić, Ivana ; Pivčević, Smiljana

hrvatski

Medijsko predstavljanje u funkciji promocije manifestacije

Glazbene manifestacije smatraju se jednom od najbrže rastućih vrsta turističkih atrakcija. Kako bi se bilo koja manifestacija uspješno ostvarila u domaćinskoj destinaciji, važno je osigurati podršku lokalnoga stanovništva kao važnoga dionika procesa organizacije manifestacije. Medijsko praćenje i predstavljanje manifestacije može značajno pomoći promotorima manifestacije u formiranju pozitivnoga imidža manifestacije. Ciljevi ovoga rada su: (a) utvrditi i objasniti ulogu medijskoga predstavljanja u promociji glazbene manifestacije te (b) istražiti učinke djelovanja objava u medijima na formiranje stava lokalnoga stanovništva o manifestaciji te posljedično tome i doprinosa u stvaranju pozitivnoga imidža same manifestacije. U empirijskom dijelu rada provedeno je deskriptivno istraživanje na primjeru Ultra Europe Music Festivala – festivala elektroničke glazbe na otvorenom čija se europska inačica odvija u Splitu od 2013. godine. U analizi su korištene dvije metode: analiza sadržaja medijskih objava te anketno istraživanje lokalnoga stanovništva.

medijsko predstavljanje, glazbena manifestacija, imidž, Ultra Europe Music festival

nije evidentirano

engleski

Media presentation to support event promotion

nije evidentirano

media presentation, music event, image, Ultra Europe Music Festival

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-13.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

U potrazi za zajedničkim nazivnikom - komunikacija. turizam, nacionalna kultura i brand

Peručić, Doris ; Lekić, Romana ; Dabo, Krešimir

Zagreb: Veleučilište Edward Bernays

978-953-58317-4-7

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice