Medijsko predstavljanje u funkciji promocije manifestacije (CROSBI ID 696588)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kasalo, Marina ; Bilić, Ivana ; Pivčević, Smiljana
hrvatski
Medijsko predstavljanje u funkciji promocije manifestacije
Glazbene manifestacije smatraju se jednom od najbrže rastućih vrsta turističkih atrakcija. Kako bi se bilo koja manifestacija uspješno ostvarila u domaćinskoj destinaciji, važno je osigurati podršku lokalnoga stanovništva kao važnoga dionika procesa organizacije manifestacije. Medijsko praćenje i predstavljanje manifestacije može značajno pomoći promotorima manifestacije u formiranju pozitivnoga imidža manifestacije. Ciljevi ovoga rada su: (a) utvrditi i objasniti ulogu medijskoga predstavljanja u promociji glazbene manifestacije te (b) istražiti učinke djelovanja objava u medijima na formiranje stava lokalnoga stanovništva o manifestaciji te posljedično tome i doprinosa u stvaranju pozitivnoga imidža same manifestacije. U empirijskom dijelu rada provedeno je deskriptivno istraživanje na primjeru Ultra Europe Music Festivala – festivala elektroničke glazbe na otvorenom čija se europska inačica odvija u Splitu od 2013. godine. U analizi su korištene dvije metode: analiza sadržaja medijskih objava te anketno istraživanje lokalnoga stanovništva.
medijsko predstavljanje, glazbena manifestacija, imidž, Ultra Europe Music festival
nije evidentirano
engleski
Media presentation to support event promotion
nije evidentirano
media presentation, music event, image, Ultra Europe Music Festival
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1-13.
2020.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
U potrazi za zajedničkim nazivnikom - komunikacija. turizam, nacionalna kultura i brand
Peručić, Doris ; Lekić, Romana ; Dabo, Krešimir
Zagreb: Veleučilište Edward Bernays
978-953-58317-4-7
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096