Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Očekivanja učenika o učinkovitosti i prihvaćanju učenja biologije primjenom sustava Moodle (CROSBI ID 67922)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Bulić, Mila ; Novoselić, Daniela ; Radanović, Ines Očekivanja učenika o učinkovitosti i prihvaćanju učenja biologije primjenom sustava Moodle // Stručno-znanstveni skup s međunarodnom suradnjom "Sveučilište u profesionalnom usavršavanju učitelja u osnovnoj školi": zbornik radova / Ivon, Hicela ; Tomaš, Suzana (ur.). Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015. str. 52-62

Podaci o odgovornosti

Bulić, Mila ; Novoselić, Daniela ; Radanović, Ines

hrvatski

Očekivanja učenika o učinkovitosti i prihvaćanju učenja biologije primjenom sustava Moodle

Cilj istraživanja bio je istražiti učinkovitost i prihvaćanje učenja biologije pomoću Moodle sustava, a kroz njegovu integraciju u nastavu biologije u osmom razredu osnovne škole u sklopu nastavne teme „Sastav tijela, , razmnožavanje i razvitak“. Istraživanje je provedeno s učenicima dobi 14 godina koji još nisu imali iskustvo e- učenja iz dva osma razreda OŠ Pujanki, Split. Temeljem cilja istraživanja postavljena je hipoteza: ako učenici tijekom učenja nastavnih sadržaja biologije koriste Moodle sustav, učinkovitost i zadovoljstvo učenja bit će veća. Istraživanje je provedeno pomoću anketnih upitnika s pitanjima na koja su odgovori bili mogući unutar 5-stupanjske skale Likertovog tipa. Prvi upitnik koji su učenici rješavali prije početka e-učenja imao je za cilj dobiti informaciju o tome što učenici očekuju od e-učenja, kakvu predodžbu imaju o e-učenju, kakva su njihova očekivanja o takvom načinu poučavanja i učenja. Drugi upitnik rješavali su nakon završetka e-učenja, u svrhu provjere učeničkih iskustava o učinkovitosti i zadovoljstvu učenja nastavnih sadržaja pomoću Moodle sustava. Razlike u vrijednosti aritmetičkih sredina čestica prvog i drugog upitnika te vrijednosti t-testa ukazali su da postoji statistički značajna razlika između vrijednosti aritmetičkih sredina pojedinih čestica upitnika prije i nakon e-učenja. E-učenje ispunilo je očekivanja učenika vezana uz jasnoću i zanimljivost teksta e-lekcija i pripadnih pitanja, preglednost glavnog izbornika, zastupljenost slika i filmova. Analiza rezultata završne provjere znanja pokazala je da nema statistički značajne razlike u aritmetičkim sredinama rezultata završnog testa znanja eksperimentalne i kontrolne skupine te se može zaključiti da su učenici prihvatili e-učenje i ostvarili jednako uspješne rezultate kao i učenici u tradicionalno vođenoj nastavi.

e-učenje, Moodle, očekivanja učenika, obrazovna postignuća, nastava biologije

nije evidentirano

engleski

Students' expectation regarding efficiency and response to the study of biology using moodle

nije evidentirano

e -learning, Moodle, students’ expectations, educational achievements, biology

nije evidentirano

Podaci o prilogu

52-62.

objavljeno

Podaci o knjizi

Stručno-znanstveni skup s međunarodnom suradnjom "Sveučilište u profesionalnom usavršavanju učitelja u osnovnoj školi": zbornik radova

Ivon, Hicela ; Tomaš, Suzana

Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

2015.

1847-6899

Povezanost rada

Biologija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne prirodne znanosti

Poveznice