Uloga odnosa s javnošću u institucionalnoj komunikaciji hrvatske tradicijske kulture (CROSBI ID 696571)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Dabo, Krešimir
hrvatski
Uloga odnosa s javnošću u institucionalnoj komunikaciji hrvatske tradicijske kulture
Na koje načine hrvatska tradicijska kultura pronalazi put do javnosti te koliko se o njoj zna, uvelike ovisi o nekolicini ustanova koje se njome profesionalno bave iz različitih perspektiva. Institucionalizirano bavljenje tradicijom trebalo bi osigurati jamstvo sistematičnog i kontinuiranog čuvanja i predstavljanja bogate folklorne umjetnosti. Zato je osobito važno uspješno komunicirati djelovanje ustanova koje se bave nekim aspektom čuvanja i predstavljanja baštine. Ovaj rad analizira odnose s javnošću dviju takvih ustanova od nacionalnog značaja, jednu muzejsku i jednu umjetničko izvedbenu. Riječ je o Etnografskom muzeju u Zagrebu i Ansamblu narodnih plesova i pjesama Hrvatske Lado. Na primjerima triju projekata svake ustanove, analiziran je način komuniciranja s javnostima, s namjerom da se dobije uvid u rezultate odnosa s javnošću ustanova. Istraživanje percepcije njihove publike pokazalo je kako prostora za poboljšanje ima i kako tradicijska kultura, iako zanimljiva javnosti, nije često u fokusu medija, djelomično zbog nedostatnih znanja i aktivnosti matičnih kuća u odnosima s javnošću, a djelomično zbog općeg manjka zanimanja medija za umjetnost, osobito onu tradicijsku. Također, ustanovljen je veliki pomak u novim načinima komunikacije Etnografskog muzeja i Ansambla Lado s publikom.
odnosi s javnošću ; tradicija ; kultura ; Lado ; Etnografski muzej
nije evidentirano
engleski
The role of public relations in the institutional communication of Croatian traditional culture
nije evidentirano
public relations ; tradition ; culture ; Lado ; Ethnographic Museum
nije evidentirano
Podaci o prilogu
74-92.
2020.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
U potrazi za zajedničkim nazivnikom - komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend
Lekić, Romana ; Peručić, Doris ; Dabo, Krešimir
Zagreb: Veleučilište Edward Bernays
978-953-58317-4-7
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096