Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga odnosa s javnošću u institucionalnoj komunikaciji hrvatske tradicijske kulture (CROSBI ID 696571)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Dabo, Krešimir Uloga odnosa s javnošću u institucionalnoj komunikaciji hrvatske tradicijske kulture // U potrazi za zajedničkim nazivnikom - komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend / Lekić, Romana ; Peručić, Doris ; Dabo, Krešimir (ur.). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays, 2020. str. 74-92

Podaci o odgovornosti

Dabo, Krešimir

hrvatski

Uloga odnosa s javnošću u institucionalnoj komunikaciji hrvatske tradicijske kulture

Na koje načine hrvatska tradicijska kultura pronalazi put do javnosti te koliko se o njoj zna, uvelike ovisi o nekolicini ustanova koje se njome profesionalno bave iz različitih perspektiva. Institucionalizirano bavljenje tradicijom trebalo bi osigurati jamstvo sistematičnog i kontinuiranog čuvanja i predstavljanja bogate folklorne umjetnosti. Zato je osobito važno uspješno komunicirati djelovanje ustanova koje se bave nekim aspektom čuvanja i predstavljanja baštine. Ovaj rad analizira odnose s javnošću dviju takvih ustanova od nacionalnog značaja, jednu muzejsku i jednu umjetničko izvedbenu. Riječ je o Etnografskom muzeju u Zagrebu i Ansamblu narodnih plesova i pjesama Hrvatske Lado. Na primjerima triju projekata svake ustanove, analiziran je način komuniciranja s javnostima, s namjerom da se dobije uvid u rezultate odnosa s javnošću ustanova. Istraživanje percepcije njihove publike pokazalo je kako prostora za poboljšanje ima i kako tradicijska kultura, iako zanimljiva javnosti, nije često u fokusu medija, djelomično zbog nedostatnih znanja i aktivnosti matičnih kuća u odnosima s javnošću, a djelomično zbog općeg manjka zanimanja medija za umjetnost, osobito onu tradicijsku. Također, ustanovljen je veliki pomak u novim načinima komunikacije Etnografskog muzeja i Ansambla Lado s publikom.

odnosi s javnošću ; tradicija ; kultura ; Lado ; Etnografski muzej

nije evidentirano

engleski

The role of public relations in the institutional communication of Croatian traditional culture

nije evidentirano

public relations ; tradition ; culture ; Lado ; Ethnographic Museum

nije evidentirano

Podaci o prilogu

74-92.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

U potrazi za zajedničkim nazivnikom - komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend

Lekić, Romana ; Peručić, Doris ; Dabo, Krešimir

Zagreb: Veleučilište Edward Bernays

978-953-58317-4-7

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice