Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Likovno-umjetnička djela u nastavi vjeronauka (CROSBI ID 285946)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kuščević, Dubravka ; Brajčić, Marija Likovno-umjetnička djela u nastavi vjeronauka // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 18 (2020), 3; 531-546. doi: doi.org/10.31192/np.18.3.7

Podaci o odgovornosti

Kuščević, Dubravka ; Brajčić, Marija

hrvatski

Likovno-umjetnička djela u nastavi vjeronauka

Umjetnički sadržaji u nastavi razvijaju estetske vrijednosti učenika te utječu na njihov doživljaj svijeta. Povezivanje odgojno- obrazovnih, vjeronaučnih i likovnumjetničkih sadržaja zahtijeva cjelovit, integrirani pristup. Korelacija je suvremen pristup nastavi, što podrazumijeva interdisciplinaran i multidisciplinaran koncept u povezivanju nastavnih sadržaja. Suvremeni kurikulum vjeronauka prepoznaje važnost korelacije u nastavi. Uključivanje likovno-umjetničkih djela u nastavu vjeronauka može doprinijeti cjelovitom razvoju učenika te može omogućiti bolje uključivanje učenika u shvaćanje i doživljavanje vjerskih sadržaja. U ovom istraživanju provedenom na 199 učenika osnovnih i srednjih škola željeli smo ispitati percepciju učenika o likovnom djelu u vjeronaučnoj nastavi. Rezultati su pokazali da učenici ponekad na nastavi promatraju umjetnička djela, a stariji učenici više od mlađih vole promatrati umjetnička djela. Likovno-umjetnička djela u nastavi vjeronauka pozitivno utječu na lakše usvajanje vjeronaučnih sadržaja, te na kreativnost i aktivnost učenika na satu. Likovno djelo u vjeronaučnoj nastavi također pozitivno utječe na korelaciju s hrvatskim jezikom i poviješću, što bolje uočavaju stariji učenici. Oni također bolje uočavaju da im promatranje umjetničkih djela pomaže u razumijevanju okoline u kontekstu vjere.

likovno-umjetnička djela ; korelacija ; učenici ; vjeronauk

nije evidentirano

engleski

Works of Art in the Teaching of Religious Education

nije evidentirano

correlation ; pupils ; religious education ; visual arts

nije evidentirano

Podaci o izdanju

18 (3)

2020.

531-546

objavljeno

1334-2312

1848-8676

doi.org/10.31192/np.18.3.7

Povezanost rada

Likovne umjetnosti, Obrazovne znanosti

Poveznice
Indeksiranost