Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing kulturnog događaja i mediji (CROSBI ID 696524)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Hercigonja-Szekeres, Mira ; Szekeres, Ida ; Sikirica, Nenad Cultural Event Marketing and Media / Marketing kulturnog događaja i mediji // Međunarodni interdisciplinarni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA (2012.) Umjetnost i mediji / Pavletić, Livia (ur.). Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2012. str. 57-57

Podaci o odgovornosti

Hercigonja-Szekeres, Mira ; Szekeres, Ida ; Sikirica, Nenad

hrvatski

Marketing kulturnog događaja i mediji

U vrijeme sve većeg tehnološkog napretka i razvoja medija, djelovanje u kulturi i umjetnosti treba te promijene pratiti u korak. Djela koja nastaju u umjetnosti ne nastaju samo radi sebe već je u interesu umjetnika da dođu do ciljane publike. Tu nastupaju mediji čijim posredstvom obavještavamo publiku o stvaranju djela ili već stvorenom djelu. Marketing kulturnih manifestacija uvelike se razlikuje od marketinga proizvoda ili usluga, ali i načinom korištenja medija. Na primjeru marketinga manifestacije Dani Josipa Kašmana u Malom Lošinju prikazat ćemo koje medije i na koji način koristimo u svrhu promidžbe Manifestacije.

kulturni događaj ; publika ; umjetnik ; marketing

nije evidentirano

engleski

Cultural Event Marketing and Media

U vrijeme sve većeg tehnološkog napretka i razvoja medija, djelovanje u kulturi i umjetnosti treba te promijene pratiti u korak. Djela koja nastaju u umjetnosti ne nastaju samo radi sebe već je u interesu umjetnika da dođu do ciljane publike. Tu nastupaju mediji čijim posredstvom obavještavamo publiku o stvaranju djela ili već stvorenom djelu. Marketing kulturnih manifestacija uvelike se razlikuje od marketinga proizvoda ili usluga, ali i načinom korištenja medija. Na primjeru marketinga manifestacije Dani Josipa Kašmana u Malom Lošinju prikazat ćemo koje medije i na koji način koristimo u svrhu promidžbe Manifestacije.

cultural event ; audience ; artist ; marketing

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

57-57.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Međunarodni interdisciplinarni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA (2012.) Umjetnost i mediji

Pavletić, Livia

Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja

978-953-164-165-4

Podaci o skupu

Međunarodni interdisciplinarni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA (2012.) Umjetnost i mediji

predavanje

19.09.2012-22.09.2012

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Interdisciplinarno umjetničko polje, Kazališna umjetnost (scenske i medijske umjetnosti)

Poveznice