Marketing kulturnog događaja i mediji (CROSBI ID 696524)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Hercigonja-Szekeres, Mira ; Szekeres, Ida ; Sikirica, Nenad
hrvatski
Marketing kulturnog događaja i mediji
U vrijeme sve većeg tehnološkog napretka i razvoja medija, djelovanje u kulturi i umjetnosti treba te promijene pratiti u korak. Djela koja nastaju u umjetnosti ne nastaju samo radi sebe već je u interesu umjetnika da dođu do ciljane publike. Tu nastupaju mediji čijim posredstvom obavještavamo publiku o stvaranju djela ili već stvorenom djelu. Marketing kulturnih manifestacija uvelike se razlikuje od marketinga proizvoda ili usluga, ali i načinom korištenja medija. Na primjeru marketinga manifestacije Dani Josipa Kašmana u Malom Lošinju prikazat ćemo koje medije i na koji način koristimo u svrhu promidžbe Manifestacije.
kulturni događaj ; publika ; umjetnik ; marketing
nije evidentirano
engleski
Cultural Event Marketing and Media
U vrijeme sve većeg tehnološkog napretka i razvoja medija, djelovanje u kulturi i umjetnosti treba te promijene pratiti u korak. Djela koja nastaju u umjetnosti ne nastaju samo radi sebe već je u interesu umjetnika da dođu do ciljane publike. Tu nastupaju mediji čijim posredstvom obavještavamo publiku o stvaranju djela ili već stvorenom djelu. Marketing kulturnih manifestacija uvelike se razlikuje od marketinga proizvoda ili usluga, ali i načinom korištenja medija. Na primjeru marketinga manifestacije Dani Josipa Kašmana u Malom Lošinju prikazat ćemo koje medije i na koji način koristimo u svrhu promidžbe Manifestacije.
cultural event ; audience ; artist ; marketing
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
57-57.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Međunarodni interdisciplinarni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA (2012.) Umjetnost i mediji
Pavletić, Livia
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja
978-953-164-165-4
Podaci o skupu
Međunarodni interdisciplinarni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA (2012.) Umjetnost i mediji
predavanje
19.09.2012-22.09.2012
Opatija, Hrvatska
Povezanost rada
Glazbena umjetnost, Interdisciplinarno umjetničko polje, Kazališna umjetnost (scenske i medijske umjetnosti)