Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analisi dell’interazione in classe: l’uso delle domande nell’insegnamento dell’italiano come lingua straniera (CROSBI ID 436822)

Ocjenski rad | diplomski rad

Baričević, Antonia Analisi dell’interazione in classe: l’uso delle domande nell’insegnamento dell’italiano come lingua straniera / Mardešić, Sandra (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2019

Podaci o odgovornosti

Baričević, Antonia

Mardešić, Sandra

talijanski

Analisi dell’interazione in classe: l’uso delle domande nell’insegnamento dell’italiano come lingua straniera

U radu su predstavljeni rezultati istraživanja analize razrednog diskursa prikupljeni na nastavi talijanskog kao stranog jezika u tri razreda osnovne i srednje škole promatranjem nastave i primjenom metode Longa i Satoa. Rezultati ukazuju da od svih govornih činova na nastavi talijanskog prevadavaju pitanja nastavnika i to domade di esibizione i domande referenziali, dok su domande ecoiche najmanje zastupljene. Autorica je također dokazala primjenjivost istraživačkog instrumenta za analizu razrednog diskursa za talijanski jezik i za grvatski obrazovni kontekst što čini važan znanstveni doprinos.

interazione in classe, domande, italiano lingua straniera

nije evidentirano

engleski

Classroom discourse analyses: question use in teaching Italiana as FL

nije evidentirano

classroom interaction, questions, Italian as FL

nije evidentirano

Podaci o izdanju

71

01.03.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija