Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

UTJECAJ FIZIČKOG OKRUŽENJA I ORGANIZACIJSKE KULTURE DENTALNE POLIKLINIKE NA ZADOVOLJSTVO I NAMJERU POTROŠAČA (CROSBI ID 436705)

Ocjenski rad | diplomski rad

Tomljenović, Andrea UTJECAJ FIZIČKOG OKRUŽENJA I ORGANIZACIJSKE KULTURE DENTALNE POLIKLINIKE NA ZADOVOLJSTVO I NAMJERU POTROŠAČA / izv. prof. dr.sc. Ivana First Komen (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2020

Podaci o odgovornosti

Tomljenović, Andrea

izv. prof. dr.sc. Ivana First Komen

hrvatski

UTJECAJ FIZIČKOG OKRUŽENJA I ORGANIZACIJSKE KULTURE DENTALNE POLIKLINIKE NA ZADOVOLJSTVO I NAMJERU POTROŠAČA

Cilj ovog rada je analizirati utječe li fizičko okruženje i organizacijska kultura dentalne poliklinike na zadovoljstvo potrošača te namjeru ponašanja potrošača. Kako bi se došlo do zaključka o temi rada postavljeno je sveukupno pet hipoteza. Za testiranje hipoteza u ovom radu i analizu podataka prikupljenih od 216 ispitanika koristio se program IBM SPSS. Rezultati istraživanja su pokazali da je razina zadovoljstva potrošača dentalnih poliklinika veća ako su u fizičkom okruženju dentalne poliklinike prisutni podražaji poput ugodnog mirisa, opuštajuće glazbe i vizualno privlačnog interijera. Također, rezultati istraživanja su pokazali da je zadovoljstvo potrošača veće ako se zaposlenici ponašaju autentično i iskreno prema potrošačima, ako zaposlenici imaju razumijevanja za potrošače te ako potrošači imaju mogućnost sudjelovati u donošenju odluka u vezi procesa liječenja. U ovom slučaju istraživanje je pokazalo da veći utjecaj na razinu zadovoljstva potrošača dentalnih poliklinika ima organizacijska kultura, odnosno ponašanje zaposlenika nego fizičko okruženje. Također istraživanje je potvrdilo da što je veća razina zadovoljstva potrošača to je veća vjerojatnost da će oni preporučiti dentalnu polikliniku drugima te da će ju i oni sami ponovno posjetiti.

zadovoljstvo potrošača, namjera kupnje, word of mouth (WOM), fizičko okruženje, organizacijska kultura

nije evidentirano

engleski

THE INFLUENCE OF THE PHYSICAL ENVIRONMENT AND ORGANIZATIONAL CULTURE DENTAL POLYCLINICS ON SATISFACTION AND INTENTION CONSUMER

nije evidentirano

consumer satisfaction, intention to buy, word of mouth (WOM), physical environment, organizational culture

nije evidentirano

Podaci o izdanju

64

10.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija