Spremnost ugovaranja putnog osiguranja online posredničkom platformom: razlike između potrošača različite sklonosti usvajanju inovacija (CROSBI ID 436699)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Baldigara, Valentina
First Komen, Ivana
hrvatski
Spremnost ugovaranja putnog osiguranja online posredničkom platformom: razlike između potrošača različite sklonosti usvajanju inovacija
Ovaj rad obrađuje temu čimbenika koji utječu na spremnost ugovaranja putnog osiguranja putem online posredničke platforme. Istraženo je da postoji značajan utjecaj faktora koji utječu na spremnost kupovine odnosno potrošači će se prije odlučiti na kupovinu s web stranica koje sadrže recenzije čije je ime i prezime autora prikazano u odnosu na web stranice koje sadrže anonimne recenzije. Također, mogućnost alternativnih oblika plaćanja povećava spremnost za kupovinom u odnosu na plaćanje kreditnom karticom. Kada se govori o komunikaciji s poduzećem, chatbot predstavlja bolji oblik komunikacije od e-maila. Isto tako, povrat novca smatra se boljim oblikom garancije od zamjene za drugu vrstu osiguranja. Nema jasne razlike u utjecaju ovih činitelja na usvajanje online posredničke platforme između različitih profila usvajača prema spremnosti na usvajanje inovacija.
putno osiguranje ; online posrednička platforma ; inovatori ; rani usvajači ; rana većina
nije evidentirano
engleski
WIlingness to contract travel insurance through an intermediary online platform: differences between consumers according to innovation adopting
nije evidentirano
travel insurance ; online intermediary platform ; innovators ; early adopters ; early majority
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60
10.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka