Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Spremnost ugovaranja putnog osiguranja online posredničkom platformom: razlike između potrošača različite sklonosti usvajanju inovacija (CROSBI ID 436699)

Ocjenski rad | diplomski rad

Baldigara, Valentina Spremnost ugovaranja putnog osiguranja online posredničkom platformom: razlike između potrošača različite sklonosti usvajanju inovacija / First Komen, Ivana (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2020

Podaci o odgovornosti

Baldigara, Valentina

First Komen, Ivana

hrvatski

Spremnost ugovaranja putnog osiguranja online posredničkom platformom: razlike između potrošača različite sklonosti usvajanju inovacija

Ovaj rad obrađuje temu čimbenika koji utječu na spremnost ugovaranja putnog osiguranja putem online posredničke platforme. Istraženo je da postoji značajan utjecaj faktora koji utječu na spremnost kupovine odnosno potrošači će se prije odlučiti na kupovinu s web stranica koje sadrže recenzije čije je ime i prezime autora prikazano u odnosu na web stranice koje sadrže anonimne recenzije. Također, mogućnost alternativnih oblika plaćanja povećava spremnost za kupovinom u odnosu na plaćanje kreditnom karticom. Kada se govori o komunikaciji s poduzećem, chatbot predstavlja bolji oblik komunikacije od e-maila. Isto tako, povrat novca smatra se boljim oblikom garancije od zamjene za drugu vrstu osiguranja. Nema jasne razlike u utjecaju ovih činitelja na usvajanje online posredničke platforme između različitih profila usvajača prema spremnosti na usvajanje inovacija.

putno osiguranje ; online posrednička platforma ; inovatori ; rani usvajači ; rana većina

nije evidentirano

engleski

WIlingness to contract travel insurance through an intermediary online platform: differences between consumers according to innovation adopting

nije evidentirano

travel insurance ; online intermediary platform ; innovators ; early adopters ; early majority

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60

10.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija