Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram (CROSBI ID 436698)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Hajdinjak, Antonia
First Komen, Ivana
hrvatski
Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram
Kako društveni mediji nastavljaju dobivati na popularnosti, vođe mišljenja na društvenim mrežama, odnosno takozvani influenceri, postaju sve važniji u svijetu marketinga. Umjesto da guraju svoje oglase na Internetu, poduzeća i marke se okreću pouzdanim osobama, influencerima, kako bi svoje poruke poslali potrošačima. Shodno tome, svrha ovog rada je istražiti na koji način se uspješni fitness influenceri prezentiraju svojoj publici, stvaraju svoj imidž te kreiraju osobnu marku. S obzirom na to da je Instagram trenutno najpopularnija društvena mreža širom svijeta, upravo se ta platforma koristila kao alat istraživanja. Identifikacija uspješnih fitness influencera na Instagramu provela se metodom anketnog upitnika, dok se za primarno istraživanje koristila metoda analize sadržaja. Istraživanjem se došlo do spoznaje da se uspješni fitness influenceri s ciljem razvoja svoje osobne marke ne pridržavaju u potpunosti svih preporuka stručnjaka za digitalni marketing i preporuka koje daju rezultati znanstvenih istraživanja, no analiza je pokazala dovoljno sličnosti koje promatrani influenceri s najvećom vrijednosti osobne marke imaju. Na razini cjelokupnog profila najuspješniji fitness influenceri poštuju kriterije uspjeha kao što su navođenje linkova i poziva na akciju u opisu profila, te korištenje jednog filtera na svim fotografijama. Što se tiče samih objava, najzastupljenije su fotografije samih influencera u nesportskom okruženju te fotografije osobnog života, ali i zdrave prehrane. Također, za razvijanje osobne marke influenceri sve više koriste Instagram priče kako bi se povezali sa sljedbenicima i prikazali svoje svakodnevne navike i rutinu.
influencer ; fitness ; Instagram ; osobna marka ; kriteriji uspjeha
nije evidentirano
engleski
Creation and development of the fitness influencer personal brand on Instagram
nije evidentirano
influencer ; fitness ; Instagram ; personal brand ; success criteria
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60
25.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka