Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram (CROSBI ID 436698)

Ocjenski rad | diplomski rad

Hajdinjak, Antonia Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram / First Komen, Ivana (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2020

Podaci o odgovornosti

Hajdinjak, Antonia

First Komen, Ivana

hrvatski

Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram

Kako društveni mediji nastavljaju dobivati na popularnosti, vođe mišljenja na društvenim mrežama, odnosno takozvani influenceri, postaju sve važniji u svijetu marketinga. Umjesto da guraju svoje oglase na Internetu, poduzeća i marke se okreću pouzdanim osobama, influencerima, kako bi svoje poruke poslali potrošačima. Shodno tome, svrha ovog rada je istražiti na koji način se uspješni fitness influenceri prezentiraju svojoj publici, stvaraju svoj imidž te kreiraju osobnu marku. S obzirom na to da je Instagram trenutno najpopularnija društvena mreža širom svijeta, upravo se ta platforma koristila kao alat istraživanja. Identifikacija uspješnih fitness influencera na Instagramu provela se metodom anketnog upitnika, dok se za primarno istraživanje koristila metoda analize sadržaja. Istraživanjem se došlo do spoznaje da se uspješni fitness influenceri s ciljem razvoja svoje osobne marke ne pridržavaju u potpunosti svih preporuka stručnjaka za digitalni marketing i preporuka koje daju rezultati znanstvenih istraživanja, no analiza je pokazala dovoljno sličnosti koje promatrani influenceri s najvećom vrijednosti osobne marke imaju. Na razini cjelokupnog profila najuspješniji fitness influenceri poštuju kriterije uspjeha kao što su navođenje linkova i poziva na akciju u opisu profila, te korištenje jednog filtera na svim fotografijama. Što se tiče samih objava, najzastupljenije su fotografije samih influencera u nesportskom okruženju te fotografije osobnog života, ali i zdrave prehrane. Također, za razvijanje osobne marke influenceri sve više koriste Instagram priče kako bi se povezali sa sljedbenicima i prikazali svoje svakodnevne navike i rutinu.

influencer ; fitness ; Instagram ; osobna marka ; kriteriji uspjeha

nije evidentirano

engleski

Creation and development of the fitness influencer personal brand on Instagram

nije evidentirano

influencer ; fitness ; Instagram ; personal brand ; success criteria

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60

25.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija