Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

The role of the teacher in online learning during COVID 19 pandemic (CROSBI ID 696421)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Aladrović Slovaček, Katarina ; Matković, Ana The role of the teacher in online learning during COVID 19 pandemic // 7th EUROKD International Conference: Education, Psychology, and Behavioral Science. London : Delhi: University of Leeds ; European Knowledge Development (EUROKD), 2020

Podaci o odgovornosti

Aladrović Slovaček, Katarina ; Matković, Ana

engleski

The role of the teacher in online learning during COVID 19 pandemic

Središnju ulogu u svakom obrazovnom sustavu ima učitelj. Osim što prenosi znanje i usavršava vještine učenika, učitelj je i uzor na socijalno-emocionalnoj, moralnoj i govornoj razini. Međutim, njegova se uloga mijenjala kroz povijest te ovisila o kulturi i načinu života. Danas se obrazovni sustav u cijelome svijetu nalazi pred velikim testom, a time se testira i uloga učitelja kao središnje osobe toga procesa. Naime, pandemija uzrokovana koronavirusom nastavu je tijekom 2020. godine prebacila u online oblik na što su neke države bile manje, a neke više spremne. U Republici Hrvatskoj nastava na daljinu izvodila se tri mjeseca u prvoj polovici godine, a u drugoj polovici godine postoje tri modela izvođenja nastave: na daljinu, uživo i kombinacija ovih dvaju modela. S obzirom na iskustvo nastave na daljinu, s jedne strane primijećena je manja aktivnost učenika u izvršavanju zadaća, slabije razumijevanje sadržaja gradiva, velika opterećenost roditelja, ali i mnogobrojna nesnalaženja učitelja koji su u vrlo kratkome vremenu svoj rad trebali prebaciti u potpunosti u online oblik (bez prethodne edukacije). S druge strane, primijećeno je koliko i učenici i roditelji počinju razumijevati važnost učiteljske figure u procesu učenja i poučavanja te koliko je bilo kojim od oblika online poučavanja teško zamijeniti živu riječ učitelja i poučavatelja. Upravo zato cilj je ovoga rada ispitati stavove učitelja o iskustvima s nastavom na daljinu, te komparativnom analizom utvrditi najčešće poteškoće, izazove i uspjehe takvog oblika nastave uspoređujući ga s nastavom u učionici. Očekuje se da će promjene koje je donijela nastava na daljinu ubrzati digitalizaciju obrazovnoga procesa, ali i povećati razumijevanje važne uloge učitelja kao središta odgojno-obrazovnoga procesa.

teacher ; primary school ; teaching, distance learning ; educational system

https://eurokd.com/Resources/Uploaded/20201114233345EPBS_202 0_903.pdf?CT=application_pdf.png

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

London : Delhi: University of Leeds ; European Knowledge Development (EUROKD)

9781716464225

Podaci o skupu

7th EUROKD International Conference on - Education, Psychology, and Behavioral Science (EPBS 2020)

predavanje

14.11.2020-16.11.2020

London, Ujedinjeno Kraljevstvo

Povezanost rada

nije evidentirano