Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1091763

The role of the teacher in online learning during COVID 19 pandemic


Aladrović Slovaček, Katarina; Matković, Ana
The role of the teacher in online learning during COVID 19 pandemic // 7th EUROKD International Conference: Education, Psychology, and Behavioral Science
London, Engleska: University of Leeds ; European Knowledge Development (EUROKD), 2020. (predavanje, međunarodna recenzija, pp prezentacija, znanstveni)


CROSBI ID: 1091763 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
The role of the teacher in online learning during COVID 19 pandemic

Autori
Aladrović Slovaček, Katarina ; Matković, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, znanstveni

Izvornik
7th EUROKD International Conference: Education, Psychology, and Behavioral Science / - London, Engleska : University of Leeds ; European Knowledge Development (EUROKD), 2020

ISBN
9781716464225

Skup
7th EUROKD International Conference on - Education, Psychology, and Behavioral Science-EPBS-2020

Mjesto i datum
London, Engleska, 14.-16.11.2020

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
teacher ; primary school ; teaching, distance learning ; educational system

Sažetak
Središnju ulogu u svakom obrazovnom sustavu ima učitelj. Osim što prenosi znanje i usavršava vještine učenika, učitelj je i uzor na socijalno-emocionalnoj, moralnoj i govornoj razini. Međutim, njegova se uloga mijenjala kroz povijest te ovisila o kulturi i načinu života. Danas se obrazovni sustav u cijelome svijetu nalazi pred velikim testom, a time se testira i uloga učitelja kao središnje osobe toga procesa. Naime, pandemija uzrokovana koronavirusom nastavu je tijekom 2020. godine prebacila u online oblik na što su neke države bile manje, a neke više spremne. U Republici Hrvatskoj nastava na daljinu izvodila se tri mjeseca u prvoj polovici godine, a u drugoj polovici godine postoje tri modela izvođenja nastave: na daljinu, uživo i kombinacija ovih dvaju modela. S obzirom na iskustvo nastave na daljinu, s jedne strane primijećena je manja aktivnost učenika u izvršavanju zadaća, slabije razumijevanje sadržaja gradiva, velika opterećenost roditelja, ali i mnogobrojna nesnalaženja učitelja koji su u vrlo kratkome vremenu svoj rad trebali prebaciti u potpunosti u online oblik (bez prethodne edukacije). S druge strane, primijećeno je koliko i učenici i roditelji počinju razumijevati važnost učiteljske figure u procesu učenja i poučavanja te koliko je bilo kojim od oblika online poučavanja teško zamijeniti živu riječ učitelja i poučavatelja. Upravo zato cilj je ovoga rada ispitati stavove učitelja o iskustvima s nastavom na daljinu, te komparativnom analizom utvrditi najčešće poteškoće, izazove i uspjehe takvog oblika nastave uspoređujući ga s nastavom u učionici. Očekuje se da će promjene koje je donijela nastava na daljinu ubrzati digitalizaciju obrazovnoga procesa, ali i povećati razumijevanje važne uloge učitelja kao središta odgojno-obrazovnoga procesa.

Izvorni jezik
Engleski

Napomena
Https://eurokd.com/Resources/Uploaded/20201114233345EPBS_202
0_903.pdf?CT=application_pdf.png



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Aladrović Slovaček, Katarina; Matković, Ana
The role of the teacher in online learning during COVID 19 pandemic // 7th EUROKD International Conference: Education, Psychology, and Behavioral Science
London, Engleska: University of Leeds ; European Knowledge Development (EUROKD), 2020. (predavanje, međunarodna recenzija, pp prezentacija, znanstveni)
Aladrović Slovaček, K. & Matković, A. (2020) The role of the teacher in online learning during COVID 19 pandemic. U: 7th EUROKD International Conference: Education, Psychology, and Behavioral Science.
@article{article, year = {2020}, keywords = {teacher, primary school, teaching, distance learning, educational system}, isbn = {9781716464225}, title = {The role of the teacher in online learning during COVID 19 pandemic}, keyword = {teacher, primary school, teaching, distance learning, educational system}, publisher = {University of Leeds ; European Knowledge Development (EUROKD)}, publisherplace = {London, Engleska} }
@article{article, year = {2020}, keywords = {teacher, primary school, teaching, distance learning, educational system}, isbn = {9781716464225}, title = {The role of the teacher in online learning during COVID 19 pandemic}, keyword = {teacher, primary school, teaching, distance learning, educational system}, publisher = {University of Leeds ; European Knowledge Development (EUROKD)}, publisherplace = {London, Engleska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font