POUČAVANJE USMJERENO NA USVAJANJE MATEMATIČKIH POJMOVA I KONCEPATA (CROSBI ID 285687)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Horvat Dmitrović, Lana ; Žgaljić Keko, Ana
hrvatski
POUČAVANJE USMJERENO NA USVAJANJE MATEMATIČKIH POJMOVA I KONCEPATA
Poučavanje usmjereno na usvajanje matematičkih koncepata daje širu sliku određenog matematičkog pojma, povezujući ga s drugim matematičkim i inženjerskim konceptima te stavljajući ga u različite kontekste u kojima se primjenjuje. Uvođenje novih koncepata motivira se rješavanjem nekog problema iz prakse i povezivanjem s već poznatim pojmovima, te se time potiče studente na razmišljanje o navedenim konceptima na mnogo dubljoj razini. Pokazalo se da ovakav način poučavanja potiče razvoj kreativnog i kritičnog razmišljanja, povećava motivaciju za učenje te olakšava primjenu stečenih znanja na nove probleme i situacije. U ovom radu bit će prikazan takav pristup na lekcijama iz diferencijalnog računa funkcija jedne varijable, uz korištenje različitih metoda aktivnog poučavanja kao što su konceptualne mape i ciljana pitanja.
konceptualni pristup poučavanju ; slika koncepta ; konceptualna mapa ; ciljana pitanja ; diferencijalni račun
Rad je prezentiran na 8. kongresu nastavnika matematike
engleski
POUČAVANJE USMJERENO NA USVAJANJE MATEMATIČKIH POJMOVA I KONCEPATA
nije evidentirano
concept-based teaching ; concept image ; concept map ; concept-based questions ; differential calculus
nije evidentirano