Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

POUČAVANJE USMJERENO NA USVAJANJE MATEMATIČKIH POJMOVA I KONCEPATA (CROSBI ID 285687)

Prilog u časopisu | stručni rad

Horvat Dmitrović, Lana ; Žgaljić Keko, Ana POUČAVANJE USMJERENO NA USVAJANJE MATEMATIČKIH POJMOVA I KONCEPATA // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 20 (2019), 78; 49-62

Podaci o odgovornosti

Horvat Dmitrović, Lana ; Žgaljić Keko, Ana

hrvatski

POUČAVANJE USMJERENO NA USVAJANJE MATEMATIČKIH POJMOVA I KONCEPATA

Poučavanje usmjereno na usvajanje matematičkih koncepata daje širu sliku određenog matematičkog pojma, povezujući ga s drugim matematičkim i inženjerskim konceptima te stavljajući ga u različite kontekste u kojima se primjenjuje. Uvođenje novih koncepata motivira se rješavanjem nekog problema iz prakse i povezivanjem s već poznatim pojmovima, te se time potiče studente na razmišljanje o navedenim konceptima na mnogo dubljoj razini. Pokazalo se da ovakav način poučavanja potiče razvoj kreativnog i kritičnog razmišljanja, povećava motivaciju za učenje te olakšava primjenu stečenih znanja na nove probleme i situacije. U ovom radu bit će prikazan takav pristup na lekcijama iz diferencijalnog računa funkcija jedne varijable, uz korištenje različitih metoda aktivnog poučavanja kao što su konceptualne mape i ciljana pitanja.

konceptualni pristup poučavanju ; slika koncepta ; konceptualna mapa ; ciljana pitanja ; diferencijalni račun

Rad je prezentiran na 8. kongresu nastavnika matematike

engleski

POUČAVANJE USMJERENO NA USVAJANJE MATEMATIČKIH POJMOVA I KONCEPATA

nije evidentirano

concept-based teaching ; concept image ; concept map ; concept-based questions ; differential calculus

nije evidentirano

Podaci o izdanju

20 (78)

2019.

49-62

objavljeno

1332-3008

Povezanost rada

Matematika

Poveznice