Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

PROCJENA OSPOSOBLJENOSTI STUDENATA UČITELJSKOG STUDIJA ZA PRUŽANJE PRVE POMOĆI (CROSBI ID 436650)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ždero, Ruža PROCJENA OSPOSOBLJENOSTI STUDENATA UČITELJSKOG STUDIJA ZA PRUŽANJE PRVE POMOĆI / Restović, Ivana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2020

Podaci o odgovornosti

Ždero, Ruža

Restović, Ivana

hrvatski

PROCJENA OSPOSOBLJENOSTI STUDENATA UČITELJSKOG STUDIJA ZA PRUŽANJE PRVE POMOĆI

Znanje o postupcima pružanja prve pomoći jedno je od ključnih znanja koja mogu igrati važnu ulogu u spašavanju nečijeg života i zato se stjecanje toga znanja mora promicati od najranije dobi. Važan zadatak odgoja i obrazovanja i djelatnika u odgojno-obrazovnom sustavu jest opismenjavanje pojedinaca/djece o postupcima prve pomoći kojima mogu pomoći drugima, ali o postupcima samopomoći. Kada se pojave iznenadni zdravstveni problemi ili se dogode nesreće kod djeteta u školi, učitelji su obično ti koji jedini mogu i moraju pravovremeno reagirati kako bi se spriječile teže posljedice po zdravlje djeteta. To je razlog zašto je važno da su učitelji, ali i svi odgojno-obrazovni djelatnici, adekvatno educirani i osposobljeni za pružanje prve pomoći, što je ujedno moralno i pravno obvezujuće. Organiziranjem kreativnih radionica, edukacija i tečajeva na temu prve pomoći u školi, kako za učenike tako i za učitelje, doprinosi sveopćem opismenjavanju stanovništva na ovu temu. Istraživanjima koji su navedeni u radu, pokušala se utvrditi količina stečenih teoretskih znanja studenata Učiteljskog studija Filozofskog fakulteta u Splitu o postupcima pružanja prve pomoći. Studenti Učiteljskoga studija, kao budući učitelji, moraju biti svjesni odgovornosti koju nosi taj posao i moraju moći uvidjeti važnost koja je posebno istaknuta u ovome radu, a to je važnost kontinuirane edukacije o postupcima pružanja prve pomoći. Unatoč nedovoljnoj edukaciji, studenti su pokazali dovoljno stečenih znanja o postupcima pružanja prve pomoći. Usporedbom stečenih znanja studenata nižih i viših studijskih godina te studenata koji su položili vozački ispit i onih koji nisu ustanovljeno je da ne postoji razlika u stečenim teoretskim znanjima između studenata, niti s obzirom na dob (godinu studija), niti s obzirom na položeni vozački ispit te je zaključeno kako je za ove dvije hipoteze potrebno provesti opsežnije istraživanje.

prva pomoć, unesrećena osoba, učitelji, edukacija

nije evidentirano

engleski

Teacher Education student's capability of providing first aid

nije evidentirano

first aid, casualty, teachers, education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

95

22.07.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Biologija, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti), Temeljne medicinske znanosti