Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Otklon od jezičnog standarda u sinkroniziranim crtanim filmovima za djecu predškolske dobi (CROSBI ID 436647)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Matković, Patricia Otklon od jezičnog standarda u sinkroniziranim crtanim filmovima za djecu predškolske dobi / Mance, Nina (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2020

Podaci o odgovornosti

Matković, Patricia

Mance, Nina

hrvatski

Otklon od jezičnog standarda u sinkroniziranim crtanim filmovima za djecu predškolske dobi

Predmet završnoga rada otklon je od jezičnoga standarda u sinkroniziranim crtanim filmovima za djecu predškolske dobi. S obzirom na predmet rada, ciljevi rada usmjereni su na definiciju i povijesni nastanak animiranoga filma, sinkronizaciju te ulogu jezika u sinkroniziranim crtanim filmovima u razvoju jezičnih sposobnosti predškolske djece. Specifični cilj rada usmjeren je na praćenje sinkroniziranih animiranih serija i izdvajanje jezičnih pogrješaka koje djeca slušaju pri gledanju animiranoga filma. Dječje televizijske animirane serije koje su analizirane u ovom radu jesu – Pepa praščić, Fifi i cvjetno društvo te Pocoyo. Analiza je provedena u ukupno petnaest epizoda, po pet epizoda od svake serije. Rezultati istraživanja prikazuju na kojim se jezičnim razinama javlja otklon od jezičnoga standarda. Rad je podijeljen u osam poglavlja koja zajedno predstavljaju logički povezanu cjelinu. U uvodnom poglavlju ističe se važnost pravilnoga izražavanja u sinkroniziranim crtanim filmovma za razvoj djetetova govora. Nadalje u drugom poglavlju govori se o vrstama animacije i povijesnom nastanku animiranoga filma. U trećem poglavlju naglasak je stavljen na sinkronizaciju u animiranim filmovima, dok se u četvrtom poglavlju govori o jezičnom izražavanju, zatim ulozi animiranih filmova i razvoju jezičnih sposobnosti djece predškolske dobi. Šesto poglavlje prikazuje metodologiju istraživačkoga rada, prikaz ciljeva istraživanja, istraživačkih pitanja, podatke o uzorku istraživanja te instrument i postupak istraživanja. U sedmom poglavlju nalaze se rezultati istraživanja, a na kraju je rada zaključak i popis relevantne literature.

crtani filmovi, jezične pogreške, djeca predškolske dobi

nije evidentirano

engleski

Deviation from language standard in dubbed animated films for preschool children

nije evidentirano

animated films, language errors, pre-school children

nije evidentirano

Podaci o izdanju

27

21.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Filologija

Poveznice