Održivi razvoj u procesu odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 436615)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Pućo, Marija
Bogut, Irella
hrvatski
Održivi razvoj u procesu odgoja i obrazovanja
Suvremeni odgoj i obrazovanje zahtijeva implementaciju postavki održivog razvoja u nastavni plan i program, odnosno posebne kurikulume predškolskih ustanova i dječjih vrtića u skladu s Nacionalnim kurikulumom za predškolski odgoj i obrazovanje u kojemu su integrirane temeljne vrijednosti koje je potrebno njegovati, između ostalih i razvoj rane osjetljivosti za pitanja održivog razvoja i ekoloških problema. Programe i aktivnosti je djeci potrebno prilagoditi ovisno o razvojnom stupnju djeteta, a do realizacije ciljeva je potrebno ići postupno, holističkim pristupom i primjenom metoda koje naglašavaju aktivnost djeteta. U prenošenju znanja i vještina u svezi s održivim razvojem ključnu ulogu ima upravo odgojitelj, koji bi nastavne sadržaje i aktivnosti trebao usmjeriti kroz igru i projektni pristup. Projektni rad djeci omogućuje da budu aktivni sudionici u istraživanju i oblikovanju svojih znanja. Kao pozitivni primjeri implementacije koncepta odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u ovom radu predstavljeni su Dječji vrtić Snjeguljica, Dječji vrtić Leptir te Dječji vrtić Tatjane Marinić.
odgoj i obrazovanje, održivi razvoj, projektni pristup, djeca predškolske dobi
nije evidentirano
engleski
Sustainable development in the process of upbringing and education
nije evidentirano
education, sustainable development, project approach, environment, preschool children
nije evidentirano
Podaci o izdanju
54
30.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek