Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

UPRAVLJANJE KVALITETOM I DRUŠTVENA ODGOVORNOST U PROJEKTNOM MENADŽMENTU (CROSBI ID 285614)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Vinšalek Stipić, Valentina UPRAVLJANJE KVALITETOM I DRUŠTVENA ODGOVORNOST U PROJEKTNOM MENADŽMENTU // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 14 (2020), 1-2/2020; 139-154

Podaci o odgovornosti

Vinšalek Stipić, Valentina

hrvatski

UPRAVLJANJE KVALITETOM I DRUŠTVENA ODGOVORNOST U PROJEKTNOM MENADŽMENTU

Kvaliteta proizvoda ili usluge odnosi se na percepciju stupnja prema kojem proizvod ili usluga ispunjava očekivanja kupaca. Stupanj zadovoljstva kupca izravno utječe na to kako se određuje kvaliteta proizvoda ili usluge. Uvođenje sustava upravljanja kvalitetom strateška je odluka organizacije. Implementirani sustava upravljanja kvalitetom treba pridonijeti poboljšanju karakteristika sustava upravljanja organizacije. Kvaliteta sustava upravljanja projektom presudna je za poboljšanje konkurentnosti svake organizacije, gospodarstva i društva u cjelini. Međutim ne smije se zanemariti upravljanje projektima u osiguravanju društveno odgovornog djelovanja suvremenih poslovnih sustava. S povećanjem broja projekata u poslovnim sustavima i njihovom sve većom strateškom važnošću, uloga projektnog menadžmenta radikalno se mijenja posljednja dva desetljeća. Organizacije koje upravljaju projektima ističu sedam ključnih tema u ISO 26000 o društvenoj odgovornosti, koje su snažno povezane s upravljanjem projektima. Projekti imaju važan utjecaj na uspostavljanje tekućih operacija i važni su alati za osiguravanje strateškog razvoja poslovnih sustava. U ovom radu nastoji se istaknuti važnost društvene odgovornosti u projektnom menadžmentu. Ističu se četiri različite veze i međusobna ovisnost između upravljanja projektima i teorije sustava koje pojačava ISO 26000: (1) sustavno tretiranje upravljanja projektima, (2) sustavno tretiranje projekata kao cjelovitih radova, (3) sustavno tretiranje projekata kao dijelova strategije, (4) sustavno tretiranje projekata tijekom cijelog životnog ciklusa.

projekt, upravljanje kvalitetom projektima, društvena odgovornost projektnog menadžment, ISO 9000, ISO 26000.

nije evidentirano

engleski

QUALITY MANAGEMENT AND SOCIAL RESPONSIBILITY IN PROJECT MANAGEMENT

nije evidentirano

project, project quality management, project management social responsibility, ISO 9000, ISO 26000.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

14 (1-2/2020)

2020.

139-154

objavljeno

1846-6699

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice