Specifičnosti sastavljanja poslovnog plana u trgovini (CROSBI ID 285541)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Hladika, Mirjana
hrvatski
Specifičnosti sastavljanja poslovnog plana u trgovini
Poslovni plan predstavlja temeljni upravljački izvještaj u svakom poduzeću. Potrebu za izradom poslovnog plana potvrdili su financijski stručnjaci i menadžeri na svim razinama odgovornosti u poduzeću. Poslovni plan sadrži kvantitativno iskazane ciljeve poduzeća u planskom razdoblju, a sastoji se od operativnog i financijskog dijela. U operativnom dijelu poslovnog plana sadržane su operativne odluke menadžmenta kojima se usmjerava alokacija oskudnih resursa poduzeća. U financijskom dijelu poslovnog plana sadržane su financijske odluke menadžmenta koje su usmjerene na financiranje nabavke tih resursa. U uvjetima pandemije bolesti COVID-19 nastupili su značajni poremećaji na globalnom tržištu što je dovelo do gospodarske nestabilnosti i krize, a u takvim je uvjetima otežano raditi planove, čak i u kratkom roku. U članku se prezentiraju specifičnosti izrade poslovnog plana u trgovini, te izazovi u projekciji budućih aktivnosti u doba pandemije bolesti COVID-19.
poslovni plan, trgovina, upravljačko računovodstvo
nije evidentirano
engleski
Specificities of preparing the business plan in trade
nije evidentirano
business plan, trade, management acounting
nije evidentirano