Društvena odgovornost u Naftalanu na temelju ankete provedene s pacijentima (CROSBI ID 285524)
Prilog u časopisu | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Marinčić, Mile ; Maričić, Dario
hrvatski
Društvena odgovornost u Naftalanu na temelju ankete provedene s pacijentima
U ovom radu pokušat ćemo sagledati važnost i značenje društveno odgovornog poslovanja poduzeća onako kako ga opisuju brojne definicije koje upućuju da se uz ispunjavanje zakonskih obveza, u osnovi radi o investiranju u ljudski kapital, okoliš i odnose s okolinom ad intra i ad extra, a u našem fokusu bit će korisnici usluga u „Naftalanu“ specijalnoj bolnici za medicinsku rehabilitaciju (u daljnjem tekstu: SB Naftalan) Rad će analizirati anketu (Upitnik za pacijente) te će na temelju navedenog upitnika pokušati ponuditi smjernice za budućnost, uspoređujući eventualna ista ili slična propitivanja u okviru SB Naftalana ranije. Rad će se bazirati na provođenju ankete (točnije na ponovnom provođenju ankete i usporedbi s prvom anketom) o odgovornosti unutar bolnice „Naftalan“. Napominjemo kako je prva anketa provođena od drugih subjekata i nije u potpunosti kompatibilna s ovom istraživačkom anketom. Međutim, pojedina pitanja važna za naše istraživanje se zasigurno preklapaju i na temelju istih je moguće izvući i pojedinačne, kao i generalni zaključak. Hipoteza 1 - ponovljena će anketa pokazati značajnija odstupanja u odnosu na prvu anketu u negativnom smislu - lošije ocjene Hipoteza 2 - ponovljena će anketa pokazati značajnija odstupanja u odnosu na prvu anketu u pozitivnom smislu - bolje ocjene Hipoteza 3 - ponovljena anketa neće pokazati značajnija odstupanja u odnosu na prvu anketu Sukus navedenoga istraživanja bit će i konkretni prijedlozi koji bi mogli poboljšati rad s pacijentima, na opće zadovoljstvo kako pacijenata tako i osoblja, uz promišljanje o osnaživanju kvalitete same ustanove SB Naftalan.
društvena odgovornost ; „Naftalan“ ; pacijent ; kvaliteta ; komunikacija
nije evidentirano
engleski
SOCIAL RESPOSIBILITY IN NAFTALAN BASED ON PATIENTS OPINION SURVEY
nije evidentirano
social responsibility ; Naftalan ; patient ; quality ; communication
nije evidentirano