Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Društvena odgovornost u Naftalanu na temelju ankete provedene s pacijentima (CROSBI ID 285524)

Prilog u časopisu | ostalo | međunarodna recenzija

Marinčić, Mile ; Maričić, Dario Društvena odgovornost u Naftalanu na temelju ankete provedene s pacijentima // Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 9 (2019), 2; 154-164

Podaci o odgovornosti

Marinčić, Mile ; Maričić, Dario

hrvatski

Društvena odgovornost u Naftalanu na temelju ankete provedene s pacijentima

U ovom radu pokušat ćemo sagledati važnost i značenje društveno odgovornog poslovanja poduzeća onako kako ga opisuju brojne definicije koje upućuju da se uz ispunjavanje zakonskih obveza, u osnovi radi o investiranju u ljudski kapital, okoliš i odnose s okolinom ad intra i ad extra, a u našem fokusu bit će korisnici usluga u „Naftalanu“ specijalnoj bolnici za medicinsku rehabilitaciju (u daljnjem tekstu: SB Naftalan) Rad će analizirati anketu (Upitnik za pacijente) te će na temelju navedenog upitnika pokušati ponuditi smjernice za budućnost, uspoređujući eventualna ista ili slična propitivanja u okviru SB Naftalana ranije. Rad će se bazirati na provođenju ankete (točnije na ponovnom provođenju ankete i usporedbi s prvom anketom) o odgovornosti unutar bolnice „Naftalan“. Napominjemo kako je prva anketa provođena od drugih subjekata i nije u potpunosti kompatibilna s ovom istraživačkom anketom. Međutim, pojedina pitanja važna za naše istraživanje se zasigurno preklapaju i na temelju istih je moguće izvući i pojedinačne, kao i generalni zaključak. Hipoteza 1 - ponovljena će anketa pokazati značajnija odstupanja u odnosu na prvu anketu u negativnom smislu - lošije ocjene Hipoteza 2 - ponovljena će anketa pokazati značajnija odstupanja u odnosu na prvu anketu u pozitivnom smislu - bolje ocjene Hipoteza 3 - ponovljena anketa neće pokazati značajnija odstupanja u odnosu na prvu anketu Sukus navedenoga istraživanja bit će i konkretni prijedlozi koji bi mogli poboljšati rad s pacijentima, na opće zadovoljstvo kako pacijenata tako i osoblja, uz promišljanje o osnaživanju kvalitete same ustanove SB Naftalan.

društvena odgovornost ; „Naftalan“ ; pacijent ; kvaliteta ; komunikacija

nije evidentirano

engleski

SOCIAL RESPOSIBILITY IN NAFTALAN BASED ON PATIENTS OPINION SURVEY

nije evidentirano

social responsibility ; Naftalan ; patient ; quality ; communication

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (2)

2019.

154-164

objavljeno

1849-7845

1849-661X

Povezanost rada

Ekonomija, Filozofija, Informacijske i komunikacijske znanosti