Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Nastavne metode u edukaciji zdravstvenih djelatnika (CROSBI ID 285518)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Debeljak De Martini, Ana ; Ristić, Renato ; Potočnjak, Jasminka Nastavne metode u edukaciji zdravstvenih djelatnika // Journal of applied health sciences, 6 (2020), 2; 297-304. doi: 10.24141/1/6/2/11

Podaci o odgovornosti

Debeljak De Martini, Ana ; Ristić, Renato ; Potočnjak, Jasminka

hrvatski

Nastavne metode u edukaciji zdravstvenih djelatnika

Edukacija zdravstvenih djelatnika kroz formalnu nastavu često se odvija „ex catedra“ gdje predavač prenosi znanje, a studenti su slušači. Tijekom studija studenti zdravstava moraju ovladati digitalnim vještinama kako bi bili što učinkovitiji u svom poslu. Stoga je potrebno da nastavni proces bude moderan i kvalitetan. Cilj istraživanja: Kroz anketiranje ispitati zadovoljstvo metodama poučavanja, poznavanje suvremenih alata u nastavi te stupanj motivacije kod studenata/učenika te zdravstvenih djelatnika sa završenim formalnim školovanjem. Metode: Provedena je anonimna anketa na uzorku od 531 ispitanika. Za potrebe istraživanja konstruiran je strukturirani upitnik koji je izrađen na principu petostupanjske Likertove ljestvice. Anketa se sastoji od sociodemografskih podataka (spol, dob, mjesto školovanja, nivo obrazovanja), tvrdnji za procjenu motivacije te tvrdnji za procjenu nastavnih metoda. Kod 23 ispitanika u tijeku je srednjoškolsko obrazovanje (4, 33%), 179 su završili srednju zdravstvenu školu (33, 71%), 106 su studenti zdravstva (19, 96%), 170 prvostupnici (32, 02%), 18 ih je diplomiralo (3, 39%), a 35 magistriralo (6, 59%). Rezultati: Istraživanje je pokazalo da su tvrdnje o motivaciji za prisustvovanje predavanju ocjenjene s prosječnom ocjenom od 3, 39 (zanimljiva i poticajna predavanja, odlazim jer moram i sl.). Tvrdnje koje se odnose na poznavanje suvremenih nastavnih metoda i njihovu primjenu u nastavi ocjenjene su prosjekom od 1, 49 (Schoology, Kahoot i dr.). Zaključak: Iz provedene ankete može se zaključiti da postoji potreba za modernizacijom i prilagođavanjem predavačkih metoda novim generacijama studenata. Uvođenjem suvremenih nastavnih alata, nastava će biti modernija i kreativnija čime će se povećati motivacija za učenjem i sudjelovanjem u nastavnom procesu.

obrazovanje ; predavačke metode ; motivacija

nije evidentirano

engleski

Teaching methods in education of healthcare workers

nije evidentirano

education ; teaching methods ; motivation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

6 (2)

2020.

297-304

objavljeno

1849-8361

10.24141/1/6/2/11

Povezanost rada

nije evidentirano

Poveznice