Igre gladi ili Judita: Navike čitanja kod hrvatskih adolescenata (CROSBI ID 696102)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bubić, Andreja ; Jukić, Tina
hrvatski
Igre gladi ili Judita: Navike čitanja kod hrvatskih adolescenata
Čitanje predstavlja zahtjevnu vještinu koju djeca trebaju savladati tijekom odrastanja, nakon čega im ova aktivnost može postati izvorom zabave kao i pružiti brojne mogućnosti za osobni rast i razvoj. S obzirom na važnost čitanja, u provedenom istraživanju ispitane su navike i stavovi o čitanju među adolescentima, učenicima prvog i drugog razreda srednje škole. Uz to, ispitan je doprinos individualnih karakteristika učenika njihovim stavovima o čitanju. Dobiveni rezultati pokazali su da samo manji broj učenika slobodno vrijeme rado provodi čitajući. Pritom djevojčice čitaju nešto češće od dječaka od kojih se također razlikuju i s obzirom na vrstu književnih djela koja preferiraju. S druge strane, svi učenici su kritični prema obaveznoj lektiri čije naslove pretežno ocjenjuju nezanimljivima. Nadalje, vrsta pohađane škole, spol i emocionalna kompetentnost povezani su sa stavovima učenika o čitanju. Pozitivnije stavove prema čitanju tako imaju djevojčice, gimnazijalci te učenici koje karakteriziraju više razine emocionalne kompetentnosti. Općenito, ovi rezultati upućuju na potrebu poticanja čitanja među adolescentima i uvažavanje individualnih razlika u tom procesu.
čitanje ; individualne razlike ; navike ; stavovi ; školska lektira
nije evidentirano
engleski
Hunger games or Judita: Reading habits of Croatian adolescents
nije evidentirano
reading ; individual differences ; habits ; attitudes ; school reading
nije evidentirano
Podaci o prilogu
29-49.
2020.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-352-032-2
Podaci o matičnoj publikaciji
Batarelo Kokić, Ivana ; Bubić, Andreja ; Kokić, Tonći ; Mandarić Vukušić, Anita
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096