Konceptualni okvir kvalitativnih marketinških istraživanja (CROSBI ID 696093)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Andrlić, Berislav
hrvatski
Konceptualni okvir kvalitativnih marketinških istraživanja
Prikupljanju valjanih i pouzdanih informacija obavlja se niz aktivnosti koje se zajednički nazivaju procesom istraživanja tržišta. Taj proces se sastoji od logičnog redoslijeda postupaka što ih treba provesti da bi se u konačnici došlo do pouzdanih i valjanih informacija koje pomažu prilikom odlučivanja u tržišnom poslovanju.. U radu će biti identificirane osnovne vrste istraživanja tržišta u marketingu, sa posebnim osvrtom na kvalitativna istraživanja.
istraživanje tržišta ; marketing
nije evidentirano
engleski
Conceptual Framework of Qualitative Market Research
nije evidentirano
market research ; marketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
9-15.
2020.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
7th International Conference “Vallis Aurea”
Katalinić, Branko
Požega : Beč: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna
978-3-902734-26-6
1847-8204
Podaci o skupu
Vallis Aurea – 7th International Conference
poster
24.09.2020-25.09.2020
Požega, Hrvatska