Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Konceptualni okvir kvalitativnih marketinških istraživanja (CROSBI ID 696093)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Andrlić, Berislav Konceptualni okvir kvalitativnih marketinških istraživanja // Proceedings (International conference "Valis Aurea") / Katalinić, Branko (ur.). 2020. str. 9-15

Podaci o odgovornosti

Andrlić, Berislav

hrvatski

Konceptualni okvir kvalitativnih marketinških istraživanja

Prikupljanju valjanih i pouzdanih informacija obavlja se niz aktivnosti koje se zajednički nazivaju procesom istraživanja tržišta. Taj proces se sastoji od logičnog redoslijeda postupaka što ih treba provesti da bi se u konačnici došlo do pouzdanih i valjanih informacija koje pomažu prilikom odlučivanja u tržišnom poslovanju.. U radu će biti identificirane osnovne vrste istraživanja tržišta u marketingu, sa posebnim osvrtom na kvalitativna istraživanja.

istraživanje tržišta ; marketing

nije evidentirano

engleski

Conceptual Framework of Qualitative Market Research

nije evidentirano

market research ; marketing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

9-15.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

7th International Conference “Vallis Aurea”

Katalinić, Branko

Požega : Beč: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna

978-3-902734-26-6

1847-8204

Podaci o skupu

Vallis Aurea – 7th International Conference

poster

24.09.2020-25.09.2020

Požega, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija