Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketinške aktivnosti neprofitnih organizacija u funkciji motivacije mladih na volontiranje (CROSBI ID 285414)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Glavinić, Jerko ; Najev Čačija, Ljiljana Marketinške aktivnosti neprofitnih organizacija u funkciji motivacije mladih na volontiranje // Oeconomica Jadertina, 8 (2018), 2; 3-21

Podaci o odgovornosti

Glavinić, Jerko ; Najev Čačija, Ljiljana

hrvatski

Marketinške aktivnosti neprofitnih organizacija u funkciji motivacije mladih na volontiranje

Neprofitni sektor posljednjih desetljeća budi interes istraživača i javnosti zbog svojeg rasta, ali i koristi koje donosi društvu u cjelini. Neprofitne organizacije su pokretači razvoja sektora, pri čemu su im za ostvarenje ciljeva usmjerenih različitim ciljnim skupinama potrebni i ljudski resursi. Kako bi se neprofitne organizacije uspješno orijentirale ciljnim skupinama prijeko je potrebno provoditi marketinške aktivnosti. Ključni segmenti, to jest ciljne skupine su korisnici, donatori, volonteri, zaposlenici i šira javnost. U kontekstu ljudskih resursa velika uloga pripada volonterima. Stoga je jedna od zadaća marketinških aktivnosti i motivacija volontera radi njihova angažmana. Cilj ovoga rada je ispitati utjecaj marketinških aktivnosti neprofitnih organizacija na šest motivacijskih funkcija za volontiranje među mladima. Te funkcije su: zaštita, vrijednosti, karijera, društvo, razumijevanje i poštovanje. Rezultati istraživanja upućuju na to kako marketinške aktivnosti pozitivno utječu na motivacijske funkcije zaštite i karijere, dok kod funkcija razumijevanja i vrijednosti taj utjecaj nije potvrđen. Kod funkcija društva i poštovanja utjecaj je djelomično potvrđen. Rezultati istraživanja pridonose boljem razumijevanju motivacije volontera te aktivne uloge organizacija u njezinu razvoju primjenom optimalne kombinacije marketinških aktivnosti.

marketinške aktivnosti ; neprofitne organizacije ; volonteri ; motivacija ; motivacijske funkcije

nije evidentirano

engleski

Non-profit organizations marketing activities in the role of motivating young people to volunteer

nije evidentirano

marketing activities, non-profit organizations ; volunteers ; motivation ; motivational functions

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (2)

2018.

3-21

objavljeno

1848-4956

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice