Terenska nastava iz prirodoslovlja na Učiteljskom studiju Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti (CROSBI ID 285400)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Bogut, Irella ; Kišmartin, Irena ; Horvatić, Dora ; Popović, Željko
hrvatski
Terenska nastava iz prirodoslovlja na Učiteljskom studiju Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti
Vrijednost iskustvenoga učenja u neposrednoj prirodi, na terenskoj nastavi, kako za učenike i studente, tako i za nastavnike, dobro je poznata. Promatranje neposrednoga okoliša i fenoloških promjena u prirodi, kao i praktične aktivnosti tijekom terenskoga rada, smatramo ključnim i u edukaciji studenata Učiteljskoga studija, a kako bi bolje razumjeli prirodne pojave i postali svjesni značajnoga, često negativnoga, utjecaja čovjeka na prirodu. U ovome članku prikazali smo terensku nastavu iz prirodoslovlja u Parku prirode Žumberak – Samoborsko gorje, Botaničkom vrtu u Zagrebu, Muzeju krapinskih neandertalaca u Krapini te Parku znanosti u Oroslavju, za studente 2. godine Učiteljskoga studija Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, smatrajući ga dobrim primjerom prakse.
terenska nastava ; prirodoslovlje ; učiteljski studij ; park prirode ; botanički vrt ; edukacijski park ; muzej
nije evidentirano
engleski
Fieldwork in Science and Nature at the Teacher study of the Faculty of Education
nije evidentirano
fieldwork ; science and nature ; teacher education ; nature park ; botanical garden ; educational park ; museum
nije evidentirano