Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Terenska nastava iz prirodoslovlja na Učiteljskom studiju Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti (CROSBI ID 285400)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika | domaća recenzija

Bogut, Irella ; Kišmartin, Irena ; Horvatić, Dora ; Popović, Željko Terenska nastava iz prirodoslovlja na Učiteljskom studiju Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti // Foo2rama, 3 (2019), 3; 121-132

Podaci o odgovornosti

Bogut, Irella ; Kišmartin, Irena ; Horvatić, Dora ; Popović, Željko

hrvatski

Terenska nastava iz prirodoslovlja na Učiteljskom studiju Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti

Vrijednost iskustvenoga učenja u neposrednoj prirodi, na terenskoj nastavi, kako za učenike i studente, tako i za nastavnike, dobro je poznata. Promatranje neposrednoga okoliša i fenoloških promjena u prirodi, kao i praktične aktivnosti tijekom terenskoga rada, smatramo ključnim i u edukaciji studenata Učiteljskoga studija, a kako bi bolje razumjeli prirodne pojave i postali svjesni značajnoga, često negativnoga, utjecaja čovjeka na prirodu. U ovome članku prikazali smo terensku nastavu iz prirodoslovlja u Parku prirode Žumberak – Samoborsko gorje, Botaničkom vrtu u Zagrebu, Muzeju krapinskih neandertalaca u Krapini te Parku znanosti u Oroslavju, za studente 2. godine Učiteljskoga studija Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, smatrajući ga dobrim primjerom prakse.

terenska nastava ; prirodoslovlje ; učiteljski studij ; park prirode ; botanički vrt ; edukacijski park ; muzej

nije evidentirano

engleski

Fieldwork in Science and Nature at the Teacher study of the Faculty of Education

nije evidentirano

fieldwork ; science and nature ; teacher education ; nature park ; botanical garden ; educational park ; museum

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3 (3)

2019.

121-132

objavljeno

2623-9426

Povezanost rada

Biologija, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Obrazovne znanosti

Poveznice