Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Social and political participation of student teachers at the Studies of Teacher education in the Republic of Croatia (CROSBI ID 436507)

Ocjenski rad | diplomski rad

Nemet, Borna Social and political participation of student teachers at the Studies of Teacher education in the Republic of Croatia / Rajić, Višnja (mentor); Rajić, Višnja (neposredni voditelj). Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2019

Podaci o odgovornosti

Nemet, Borna

Rajić, Višnja

Rajić, Višnja

engleski

Social and political participation of student teachers at the Studies of Teacher education in the Republic of Croatia

Cilj ovog istraživanja bio je ispitati karakteristike, učestalosti i razlike u motivaciji iuključenosti za sudjelovanje budućih učitelja u društvenom i političkom kontekstu u okviru učiteljskih studija na sveučilištima u Republici Hrvatskoj (N = 102). Podaci su prikupljeni pomoću online upitnika. Pokazalo se da su budući učitelji uglavnom uključeni u studentske (19, 2%), volonterske (21, 2%) i kulturne ili umjetničke organizacije (18, 2%), udruge ili skupine. Dobiveni rezultati pokazuju da je glavna motivacija budućih učitelja pridružiti se društvenim i / ili političkim organizacijama radi stjecanja novih znanja i vještina na neformalne načine (41, 2%). Kada govorimo o razlikama o utjecaju na donošenje važnih odluka na fakultetskoj razini, rezultati pokazuju da je taj utjecaj studenata mali (46, 08%)ili veći (30, 39%), ali da ne postoji razlika s obzirom na mjesto studija. Također, rezultati ne pokazuju razliku u odnosu na studijski program između studenata predškolskog i primarnog obrazovanja te razlike unutar ta dva studijska programa prema godini studija. Zaključeno je da je socijalno i političko sudjelovanje budućih učitelja kritično niske razine, iako budući učitelji prepoznaju razinu njihove važnosti za sudjelovanje na društvenom i političkom području.

teacher education, university, prospective teachers,

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

40

20.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija