Social and political participation of student teachers at the Studies of Teacher education in the Republic of Croatia (CROSBI ID 436507)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Nemet, Borna
Rajić, Višnja
Rajić, Višnja
engleski
Social and political participation of student teachers at the Studies of Teacher education in the Republic of Croatia
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati karakteristike, učestalosti i razlike u motivaciji iuključenosti za sudjelovanje budućih učitelja u društvenom i političkom kontekstu u okviru učiteljskih studija na sveučilištima u Republici Hrvatskoj (N = 102). Podaci su prikupljeni pomoću online upitnika. Pokazalo se da su budući učitelji uglavnom uključeni u studentske (19, 2%), volonterske (21, 2%) i kulturne ili umjetničke organizacije (18, 2%), udruge ili skupine. Dobiveni rezultati pokazuju da je glavna motivacija budućih učitelja pridružiti se društvenim i / ili političkim organizacijama radi stjecanja novih znanja i vještina na neformalne načine (41, 2%). Kada govorimo o razlikama o utjecaju na donošenje važnih odluka na fakultetskoj razini, rezultati pokazuju da je taj utjecaj studenata mali (46, 08%)ili veći (30, 39%), ali da ne postoji razlika s obzirom na mjesto studija. Također, rezultati ne pokazuju razliku u odnosu na studijski program između studenata predškolskog i primarnog obrazovanja te razlike unutar ta dva studijska programa prema godini studija. Zaključeno je da je socijalno i političko sudjelovanje budućih učitelja kritično niske razine, iako budući učitelji prepoznaju razinu njihove važnosti za sudjelovanje na društvenom i političkom području.
teacher education, university, prospective teachers,
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
40
20.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb