Prijevoz željezničkih vagona između kopna i Sicilije (CROSBI ID 285332)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Abramović, Borna
hrvatski
Prijevoz željezničkih vagona između kopna i Sicilije
Od sredine 19. stoljeća željeznički se sustav eksponencijalno razvijao, najprije u Velikoj Britaniji, a potom u ostatku Europe odnosno svijeta. Vrlo brzo naišlo se na problem povezivanja željezničkih pruga preko vodenih površina, posebno preko jezera i jako širokih rijeka, na kojima nije bilo moguće sagraditi most. Samo po sebi kao rješenje se nametnula izgradnja trajekata koji bi na palubi imali ugrađene željezničke tračnice te bi na taj način omogućili prijevoz željezničkih vagona s jedne na drugu stranu obale. Prva takva trajektna linija uspostavljena je 1833. na kanalu Forth i Clyde u Škotskoj, a prijevoz je organizirala željeznica Monkland and Kirkintilloch. U bližemu okružju svakodnevno je u funkciji željeznički trajektni promet između talijanskoga kopna i Sicilije. Zanimljivo je to kako je ta linija u prometu od 1896. U radu je prikazana organizacija i tehnologija rada željezničkoga trajektnog prijevoza između talijanskoga kopna i Sicilije.
putnički prijevoz ; teretni prijevoz ; trajekti ; luka Villa San Giovanni ; luka Messina ; Mesinski tjesnac
nije evidentirano
engleski
Transport of Railway Wagons Between the Mainland and Sicily
nije evidentirano
passenger transport ; freight transport ; ferries ; the port of Villa San Giovanni ; the port of Messina ; the Strait of Messina
nije evidentirano
Podaci o izdanju
19 (3)
2020.
19-23
objavljeno
1333-7971
2584-3060