Komercijalni FM radio u kontekstu hrvatske medijske politike (CROSBI ID 285243)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mučalo, Marina
hrvatski
Komercijalni FM radio u kontekstu hrvatske medijske politike
Komercijalni privatni radiji dominiraju hrvatskim radijskim krajolikom. Razvijali su se od sredine 90-ih godina, od čega se posljednjih 15 godina sustavno financiraju javnim sredstvima iz Fonda za poticanje pluralizma i raznovrsnosti elektroničkih medija. Rad problematizira hrvatsku medijsku politiku koja je proteklih godina u cijelosti zanemarila razvoj neprofitne i javne radiodifuzije, prepuštajući medijski razvoj zemlje tržišnim instrumentima i komercijalnim sadržajima. Recentna istraživanja pokazuju da se ta vrsta radijskih programa doživljava kao jednolična glazbena kulisa koja gubi povjerenje slušatelja. Rad otvara pitanje daljnjeg razvoja hrvatskoga medijskog sustava pri čemu istaknutu ulogu imaju institucije koje su odgovorne za njegovo oblikovanje.
komercijalni FM radio, medijska politika, medijski sustav, Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Commercial FM Radio in the Context of Croatia's Media Policy
nije evidentirano
commercial fm radio ; media system ; media policy ; croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Informacijske i komunikacijske znanosti