Obrazovna uloga arhiva i arhivskog gradiva u kontekstu novog kurikuluma za nastavni predmet povijest: stavovi i mišljenja nastavnika povijesti na području Osječko-baranjske županije (CROSBI ID 695879)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kolesarić, Petra ; Šimić, Dragutin ; Jelaš, Danijel
hrvatski
Obrazovna uloga arhiva i arhivskog gradiva u kontekstu novog kurikuluma za nastavni predmet povijest: stavovi i mišljenja nastavnika povijesti na području Osječko-baranjske županije
Rad prikazuje rezultate istraživanja provedenog među nastavnicima povijesti osnovnih i srednjih škola Osječko-baranjske županije o njihovim iskustvima i stavovima o arhivskim obrazovnim sadržajima u kontekstu novog kurikuluma za nastavni predmet povijest donesenog u sklopu aktualne kurikularne reforme Škola za život. Nastavnici su istraživanju pristupili putem anketnog upitnika koji je ispitao njihove stavove o provođenju nastave u arhivskim ustanovama, korištenju digitalnih izvora u nastavi. Posebna je pozornost posvećena očekivanjima nastavnika od ponude arhivskih obrazovnih sadržaja u skladu s novim kurikulumom.
anketni upitnik ; arhivska pedagogija ; digitalni izvori ; izvanučionička nastava ; kurikulum ; nastavnici povijesti ; Škola za život
nije evidentirano
engleski
The Role of Acrhives and Archival Pedagogy in the Contexst of the New History Curriculum from the Perspective of History Teachers from the Osijek-Baranya County
nije evidentirano
survey questionnaire ; archival pedagogy ; digital sources ; teaching outside classroom ; curriculum ; history teachers ; School for Life
nije evidentirano
Podaci o prilogu
113-135.
2020.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
52. savjetovanje hrvatskih arhivista: Arhivska struka u novom normativnom okruženju
Zaradić, Radoslav
Zagreb: Hrvatsko arhivističko društvo
978-953-58736-5-5
Podaci o skupu
52. savjetovanje hrvatskih arhivista: Arhivska struka u novom normativnom okruženju
predavanje
21.10.2020-23.10.2020
online