Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Učestalost čitanja adolescenata i njihovi stavovi o čitanju (CROSBI ID 695848)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kunac, Sani Učestalost čitanja adolescenata i njihovi stavovi o čitanju // Čitanje u ranoj adolescenciji / Batarelo Kokić, Ivana ; Bubić, Andreja ; Kokić, Tonći et al. (ur.). Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2020. str. 61-78

Podaci o odgovornosti

Kunac, Sani

hrvatski

Učestalost čitanja adolescenata i njihovi stavovi o čitanju

Cilj ovoga rada je utvrditi razlikuju li se u stavovima o čitanju učenici s obzirom na spol, opći uspjeh u školi i na količinu knjiga koje mjesečno pročitaju. U istraživanju je sudjelovalo ukupno 227 učenika, 106 učenika i 121 učenica sedmih i osmih razreda iz tri osnovne škole u Splitu. Primijenjen je instrument kojim su prikupljeni opći podatci, podatci o čitalačkim navikama učenika i o stavovima učenika o čitanju. Pokazalo se da učenici općenito više uživaju u čitanju, nego što se dosađuju te da na različite stavove o čitanju utječu spol, opći uspjeh i količina knjiga koju učenici mjesečno pročitaju. Rezultati su interpretirani u kontekstu postojećih spoznaja o čitanju adolescenata te su naglašene implikacije za školski rad.

čitalačke navike ; motivacija ; učenici osnovne škole

nije evidentirano

engleski

Adolescents' reading frequency and their attitudes about reading

nije evidentirano

reading habits ; motivation ; elementary school students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

61-78.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Čitanje u ranoj adolescenciji

Batarelo Kokić, Ivana ; Bubić, Andreja ; Kokić, Tonći ; Mandarić Vukušić, Anita

Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

978-953-352-032-2

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice