Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza diskursa u didaktičkoj sredini (CROSBI ID 285119)

Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni) | međunarodna recenzija

Čizmić, Ivana ; Rogulj, Jasmina Analiza diskursa u didaktičkoj sredini // Vaspitanje i obrazovanje, 1-2 (2017), 247-267

Podaci o odgovornosti

Čizmić, Ivana ; Rogulj, Jasmina

hrvatski

Analiza diskursa u didaktičkoj sredini

Analiza diskursa u razrednoj sredini od velike je važnosti u svjetlu boljeg razumijevanja procesa učenja i poučavanja stranoga jezika. Ovo istraživanje ima za cilj analizirati uporabu materinskoga hrvatskog jezika u nastavi engleskoga kao stranog jezika od strane studenata i nastavnice te analizirati različite vrste pitanja kojima se nastavnica najčešće koristi u nastavi. Snimljena je razredna interakcija tijekom rada u skupini. Dobiveni rezultati su pokazali da su se studenti učestalije koristili materinskim jezikom nego nastavnica. Nadalje, nastavnica se na satu najčešće koristila otvorenima, interakcijskima i pitanjima za iznošenje sadržaja. Zaključno, analiza diskursa se kao znanstvena metoda može koristiti u svrhu istraživanja rezličitih jezičnih i nejezičnih pojava u didaktičkoj i prirodnoj sredini.

razredni diskurs, materinski jezik, vrste pitanja u didaktičkoj sredini

nije evidentirano

engleski

Discourse analysis in the language classroom

nije evidentirano

classroom discourse, mother tongue, question types used in a foreign language classroom

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1-2

2017.

247-267

objavljeno

0350-1094

Povezanost rada

Filologija

Poveznice