Analiza diskursa u didaktičkoj sredini (CROSBI ID 285119)
Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Čizmić, Ivana ; Rogulj, Jasmina
hrvatski
Analiza diskursa u didaktičkoj sredini
Analiza diskursa u razrednoj sredini od velike je važnosti u svjetlu boljeg razumijevanja procesa učenja i poučavanja stranoga jezika. Ovo istraživanje ima za cilj analizirati uporabu materinskoga hrvatskog jezika u nastavi engleskoga kao stranog jezika od strane studenata i nastavnice te analizirati različite vrste pitanja kojima se nastavnica najčešće koristi u nastavi. Snimljena je razredna interakcija tijekom rada u skupini. Dobiveni rezultati su pokazali da su se studenti učestalije koristili materinskim jezikom nego nastavnica. Nadalje, nastavnica se na satu najčešće koristila otvorenima, interakcijskima i pitanjima za iznošenje sadržaja. Zaključno, analiza diskursa se kao znanstvena metoda može koristiti u svrhu istraživanja rezličitih jezičnih i nejezičnih pojava u didaktičkoj i prirodnoj sredini.
razredni diskurs, materinski jezik, vrste pitanja u didaktičkoj sredini
nije evidentirano
engleski
Discourse analysis in the language classroom
nije evidentirano
classroom discourse, mother tongue, question types used in a foreign language classroom
nije evidentirano