Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kontrastivnom analizom do učinkovitog poučavanja engleskoga jezika. (CROSBI ID 285081)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija

Rogulj, Jasmina Kontrastivnom analizom do učinkovitog poučavanja engleskoga jezika. // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 36 (2007), 4; 381-390

Podaci o odgovornosti

Rogulj, Jasmina

hrvatski

Kontrastivnom analizom do učinkovitog poučavanja engleskoga jezika.

Kontrastivna se analiza može koristiti kao učinkoviti instrument poučavanja stranoga jezika. Iako su prema Ladovoj hipotezi kontrastivne analize sve pogrješke uvjetovane negativnim transferom materinskoga jezika, ta teorijska postavka nije empirijski potvrđena. Podjela na pet izvora pogrješaka (prema Selinkeru), koji se javljaju uslijed razvoja međujezika, bila je temelj za pokretanje projekta YSCECP koji je pod vodstvom prof. Filipovića trajao u Zagrebu od 1964. do 1980. godine. Spoznaje do kojih se došlo ponovno su potakle promišljanja o sastavljanju pedagoških materijala i uvođenju nastavnih postupaka u okviru prevladavajućega komunikacijskog pristupa u poučavanju stranih jezika. Slijedom rečenog, u ovom će se radu najprije analizirati sličnosti i razlike gramatičkih konstrukcija kojima se izražava prošlost u engleskom, odnosno hrvatskom jeziku. Potom će se prikazati praktične implikacije ove teorijske studije na primjeru glagolskoga vremena Past Tense kroz pet stadija učenja primjenom eksplicitnoga, tj. implicitnog oblika poučavanja, pri čemu materinski jezik igra važnu ulogu u korištenju pozitivnoga ili neutralizaciji negativnoga transfera.

kontrastivna analiza, materinski jezik, negativan transfer, pozitivan transfer, eksplicitno poučavanje, implicitno poučavanje

nije evidentirano

engleski

Contrastive Analysis in English Language Teaching

nije evidentirano

contrastive analysis, mother tongue, negative transfer, positive transfer, explicit teaching, implicit teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

36 (4)

2007.

381-390

objavljeno

0351-0840

2459-671X

Povezanost rada

Filologija