Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Glazbene škole na društvenim mrežama - conditio sine qua non? (CROSBI ID 695731)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Mičija Palić, Martina Glazbene škole na društvenim mrežama - conditio sine qua non? // Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području / Škoro, Tihana (ur.). Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 58-59

Podaci o odgovornosti

Mičija Palić, Martina

hrvatski

Glazbene škole na društvenim mrežama - conditio sine qua non?

Uzimajući u obzir činjenicu da je na društvenim mrežama u Republici Hrvatskoj prisutno gotovo 1 900 000 korisnika, a da među njima čak 98 % čine učenici i studenti, postavlja se pitanje je li digitalni marketing nepovratno zakoračio u sferu glazbenog obrazovanja, poglavito nakon iskustva virtualne nastave koju se provodilo od ožujka do lipnja 2020. godine. Stoga će se u ovome radu sagledati zastupljenost glazbenih škola u virtualnom okruženju iz rakursa eksploatacije digitalnih platformi za ostvarivanje osnovne glazbeno- obrazovne djelatnosti. Ponajprije će se razmatrati udio glazbenih škola koje su prisutne u virtualnom prostoru vlastitim mrežnim stranicama, kao i na društvenim mrežama poput Facebooka, Instagrama, YouTube-a i dr. Zatim će se tematski analizirati sadržaji objava na navedenim internetskim platformama kako bi se pokazalo koji je segment komunikacijske strategije najdominantniji ; edukacijski, promotivni ili administrativni. Koristeći podatke Državnog zavoda za statistiku i drugih relevantnih izvora (poput podataka Ministarstva znanosti i obrazovanja o glazbenom školstvu u Republici Hrvatskoj) kao polazište ovoga istraživanja, nastojat će se pokazati nezaobilaznost prisutnosti u virtualnoj domeni, koja je postala oslonac temeljnoj djelatnosti glazbeno-obrazovnih ustanova.

digitalni marketing, društvene mreže, Facebook, glazbene škole, virtualni prostor.

nije evidentirano

engleski

Music schools and social networking – conditio sine qua non?

nije evidentirano

digital marketing, social networks, Facebook, music schools, virtual space.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

58-59.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području

Škoro, Tihana

Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-8181-30-6

Podaci o skupu

3. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području = 3rd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Innovative Methods of Teaching in Arts

predavanje

23.10.2020-24.10.2020

Osijek, Hrvatska ; online

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti, Pedagogija