Glazbene škole na društvenim mrežama - conditio sine qua non? (CROSBI ID 695731)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mičija Palić, Martina
hrvatski
Glazbene škole na društvenim mrežama - conditio sine qua non?
Uzimajući u obzir činjenicu da je na društvenim mrežama u Republici Hrvatskoj prisutno gotovo 1 900 000 korisnika, a da među njima čak 98 % čine učenici i studenti, postavlja se pitanje je li digitalni marketing nepovratno zakoračio u sferu glazbenog obrazovanja, poglavito nakon iskustva virtualne nastave koju se provodilo od ožujka do lipnja 2020. godine. Stoga će se u ovome radu sagledati zastupljenost glazbenih škola u virtualnom okruženju iz rakursa eksploatacije digitalnih platformi za ostvarivanje osnovne glazbeno- obrazovne djelatnosti. Ponajprije će se razmatrati udio glazbenih škola koje su prisutne u virtualnom prostoru vlastitim mrežnim stranicama, kao i na društvenim mrežama poput Facebooka, Instagrama, YouTube-a i dr. Zatim će se tematski analizirati sadržaji objava na navedenim internetskim platformama kako bi se pokazalo koji je segment komunikacijske strategije najdominantniji ; edukacijski, promotivni ili administrativni. Koristeći podatke Državnog zavoda za statistiku i drugih relevantnih izvora (poput podataka Ministarstva znanosti i obrazovanja o glazbenom školstvu u Republici Hrvatskoj) kao polazište ovoga istraživanja, nastojat će se pokazati nezaobilaznost prisutnosti u virtualnoj domeni, koja je postala oslonac temeljnoj djelatnosti glazbeno-obrazovnih ustanova.
digitalni marketing, društvene mreže, Facebook, glazbene škole, virtualni prostor.
nije evidentirano
engleski
Music schools and social networking – conditio sine qua non?
nije evidentirano
digital marketing, social networks, Facebook, music schools, virtual space.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
58-59.
2020.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području
Škoro, Tihana
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-8181-30-6
Podaci o skupu
3. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području = 3rd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Innovative Methods of Teaching in Arts
predavanje
23.10.2020-24.10.2020
Osijek, Hrvatska ; online