Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

UPORABA INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKIH TEHNOLOGIJA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM RADU S GENERACIJOM Z (CROSBI ID 285069)

Prilog u časopisu | ostalo

Rončević, Martina: Vrcelj, Sofija UPORABA INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKIH TEHNOLOGIJA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM RADU S GENERACIJOM Z // Odgojno-obrazovne teme, 5 (2020), 3; 41-64

Podaci o odgovornosti

Rončević, Martina: Vrcelj, Sofija

hrvatski

UPORABA INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKIH TEHNOLOGIJA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM RADU S GENERACIJOM Z

Cilj je istraživanja bio ispitati kako nastavnici procjenjuju vlastita iskustva uporabe informacijsko komunikacijskih tehnologija u odgojno-obrazovnom radu s generacijom Z. U fokusu je rada bio odnos nastavnika prema novoj generaciji, odnosno generaciji Z. Radi se o generaciji čiji je život obilježila svakodnevna uporaba tehnologije te spretnost u uporabi informacijsko-komunikacijskih tehnologija s obzirom na prijašnje generacije, čime je generacija Z postala izazov obrazovnim stručnjacima. Provedeno je kvantitativno istraživanje u kojem je sudjelovalo 60 nastavnika osnovnih škola s područja Primorsko- goranske županije. Rezultati istraživanja pokazali su da se nastavnici svakodnevno, bez većih poteškoća, koriste tehnologijom te smatraju da se uporabom informacijskokomunikacijske tehnologije potiče učenike na timski rad i izražavanje kreativnosti, a da se pritom ne smanjuje koncentracija učenika na nastavni sadržaj. Utvrđeno je i da škole nisu tehnološki opremljene i prilagođene novim generacijama, a stariji se nastavnici teže prilagođavaju novim tehnologijama (M = 4, 09 ; s = 0, 981) i novim generacijama učenika (M = 4, 20 ; s = 0, 447) u odnosu na mlađe nastavnike.

generacija Z ; informacijsko-komunikacijska tehnologija ; kvantitativno istraživanje ; obrazovni izazov ; odgojno-obrazovni rad

nije evidentirano

engleski

The Use of Information and Communication Technology in Education of Generation Z

nije evidentirano

educational challenge ; generation Z ; information – communication technology ; quantitative research ; teaching and learning process

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5 (3)

2020.

41-64

objavljeno

2623-7911

2623-873X

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice