Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

'Koronaškola': Što možemo naučiti iz koncepta homeschoolinga? (CROSBI ID 67720)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Car, Sandra 'Koronaškola': Što možemo naučiti iz koncepta homeschoolinga? // Školovanje od kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19 / Strugar, V., Kolak, A., Markić, I. (ur.). Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Element, 2020. str. 26-46

Podaci o odgovornosti

Car, Sandra

hrvatski

'Koronaškola': Što možemo naučiti iz koncepta homeschoolinga?

Homeschooling (školovanje kod kuće) bio je uobičajen oblik školovanja tisućama godina diljem svijeta no korijene suvremenog homeschoolinga možemo pronaći u sedamdesetim i osamdesetim godinama dvadesetoga stoljeća. U posljednjih tridesetak godina provedena su brojna istraživanja na ovu temu, posebno u državama u kojima je ovakav oblik školovanja legaliziran i općeprihvaćen. Ovaj rad daje kratki pregled tih istraživanja, s naglaskom na specifičnosti ovog oblika školovanja i učinke homeschoolinga na djecu koja se obrazuju na ovaj način, posebice na njihova akademska postignuća te socijalizaciju. S obzirom na konzistentne rezultate istraživanja, koji idu u prilog suvremenom homeschoolingu, možemo se zapitati je li obvezatno školovanje nužno provoditi isključivo u državnim i privatnim školama ili bi trebalo promisliti o mogućnosti legaliziranja homeschoolinga za roditelje koji žele i mogu obrazovati djecu na ovakav način. Na kraju rada dan je kratki osvrt na sličnosti i razlike između homeschoolinga i školovanja kod kuće za vrijeme pandemije COVID-19 bolesti (koronaškola).

akademski uspjeh, homeschooling, koronaškola, roditelji, socijalizacija, školovanje kod kuće

nije evidentirano

engleski

'Coronaschool': What can we learn from the concept of homeschooling?

nije evidentirano

academic achievement, coronaschool, home education, homeschooling, parents, socialization

nije evidentirano

Podaci o prilogu

26-46.

objavljeno

Podaci o knjizi

Školovanje od kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19

Strugar, V., Kolak, A., Markić, I.

Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Element

2020.

978-953-197-688-6

Povezanost rada

Pedagogija