'Koronaškola': Što možemo naučiti iz koncepta homeschoolinga? (CROSBI ID 67720)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Car, Sandra
hrvatski
'Koronaškola': Što možemo naučiti iz koncepta homeschoolinga?
Homeschooling (školovanje kod kuće) bio je uobičajen oblik školovanja tisućama godina diljem svijeta no korijene suvremenog homeschoolinga možemo pronaći u sedamdesetim i osamdesetim godinama dvadesetoga stoljeća. U posljednjih tridesetak godina provedena su brojna istraživanja na ovu temu, posebno u državama u kojima je ovakav oblik školovanja legaliziran i općeprihvaćen. Ovaj rad daje kratki pregled tih istraživanja, s naglaskom na specifičnosti ovog oblika školovanja i učinke homeschoolinga na djecu koja se obrazuju na ovaj način, posebice na njihova akademska postignuća te socijalizaciju. S obzirom na konzistentne rezultate istraživanja, koji idu u prilog suvremenom homeschoolingu, možemo se zapitati je li obvezatno školovanje nužno provoditi isključivo u državnim i privatnim školama ili bi trebalo promisliti o mogućnosti legaliziranja homeschoolinga za roditelje koji žele i mogu obrazovati djecu na ovakav način. Na kraju rada dan je kratki osvrt na sličnosti i razlike između homeschoolinga i školovanja kod kuće za vrijeme pandemije COVID-19 bolesti (koronaškola).
akademski uspjeh, homeschooling, koronaškola, roditelji, socijalizacija, školovanje kod kuće
nije evidentirano
engleski
'Coronaschool': What can we learn from the concept of homeschooling?
nije evidentirano
academic achievement, coronaschool, home education, homeschooling, parents, socialization
nije evidentirano
Podaci o prilogu
26-46.
objavljeno
Podaci o knjizi
Školovanje od kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19
Strugar, V., Kolak, A., Markić, I.
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Element
2020.
978-953-197-688-6