Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Trendovi digitalnog marketinga - oglašavanje putem Instagrama (CROSBI ID 695568)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Baburić Vranešić, Marija ; Vičić, Mile Trendovi digitalnog marketinga - oglašavanje putem Instagrama // Deveta međunarodna znanstveno-stručna konferencija o leadershipu PILC 2020. - Učinkovito vodstvo / doc.dr.sc. Nikolić, Gordana (ur.). Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2020. str. 324-334

Podaci o odgovornosti

Baburić Vranešić, Marija ; Vičić, Mile

hrvatski

Trendovi digitalnog marketinga - oglašavanje putem Instagrama

Polazeći od teze da je ubrzani razvoj digitalne tehnologije omogućio nove mogućnosti i prilike na području prodaje i marketinga. Zahvaljujući informacijskim sustavima i različitim aplikacijama kupcima je ponuđena mogućnost sortiranja proizvoda po cijeni, izgledu, funkcionalnosti i ostalom, a ujedno je moguće i kombinirati razne parametre da bi se u konačnici dobio željeni proizvod ili usluga. Ovaj značajan napredak u informacijskoj tehnologiji između poduzeća spojio je poduzeća u jedinstvenu globalnu mrežu koja, pored njih, uključuje i potrošače. Možemo istaknuti kako globalna virtualna ekonomija omogućava brzi protok informacija između svih sudionika i njihovu univerzalnu međusobnu povezanost . Tehnologije koje se stalno razvijaju mogu se koristiti ne samo za pristup raznim vrstama informacija i podataka, već i za komunikacijske svrhe. Standardni način promocije i prodaje proizvoda i usluga se mijenja, a kao glavni trendovi digitalnog marketinga u promociji i reklamiranja raznih proizvoda i usluga ističu se internet stranice, društvene mreže (Facebook, Instagram, YouTube i dr.), blogovi, forumi i ostalo. Za bolji uvid uporabe različitih platformi digitalnog marketinga koristiti će se primjer iz prakse oglašavanja na Instagramu.

digitalni marketing, plaćeno oglašavanje, Instagram marketing

nije evidentirano

engleski

Digital marketing trends - Instagram advertising

nije evidentirano

Digital marketing, paid advertising, Instagram marketing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

324-334.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Deveta međunarodna znanstveno-stručna konferencija o leadershipu PILC 2020. - Učinkovito vodstvo

doc.dr.sc. Nikolić, Gordana

Rijeka: Visoka poslovna škola PAR

978-953-59508-6-8

Podaci o skupu

9. međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu = 9th PAR International Leadership Conference (PILC 2020)

ostalo

27.03.2020-28.03.2020

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti