Trendovi digitalnog marketinga - oglašavanje putem Instagrama (CROSBI ID 695568)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Baburić Vranešić, Marija ; Vičić, Mile
hrvatski
Trendovi digitalnog marketinga - oglašavanje putem Instagrama
Polazeći od teze da je ubrzani razvoj digitalne tehnologije omogućio nove mogućnosti i prilike na području prodaje i marketinga. Zahvaljujući informacijskim sustavima i različitim aplikacijama kupcima je ponuđena mogućnost sortiranja proizvoda po cijeni, izgledu, funkcionalnosti i ostalom, a ujedno je moguće i kombinirati razne parametre da bi se u konačnici dobio željeni proizvod ili usluga. Ovaj značajan napredak u informacijskoj tehnologiji između poduzeća spojio je poduzeća u jedinstvenu globalnu mrežu koja, pored njih, uključuje i potrošače. Možemo istaknuti kako globalna virtualna ekonomija omogućava brzi protok informacija između svih sudionika i njihovu univerzalnu međusobnu povezanost . Tehnologije koje se stalno razvijaju mogu se koristiti ne samo za pristup raznim vrstama informacija i podataka, već i za komunikacijske svrhe. Standardni način promocije i prodaje proizvoda i usluga se mijenja, a kao glavni trendovi digitalnog marketinga u promociji i reklamiranja raznih proizvoda i usluga ističu se internet stranice, društvene mreže (Facebook, Instagram, YouTube i dr.), blogovi, forumi i ostalo. Za bolji uvid uporabe različitih platformi digitalnog marketinga koristiti će se primjer iz prakse oglašavanja na Instagramu.
digitalni marketing, plaćeno oglašavanje, Instagram marketing
nije evidentirano
engleski
Digital marketing trends - Instagram advertising
nije evidentirano
Digital marketing, paid advertising, Instagram marketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
324-334.
2020.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Deveta međunarodna znanstveno-stručna konferencija o leadershipu PILC 2020. - Učinkovito vodstvo
doc.dr.sc. Nikolić, Gordana
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR
978-953-59508-6-8
Podaci o skupu
9. međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu = 9th PAR International Leadership Conference (PILC 2020)
ostalo
27.03.2020-28.03.2020
Opatija, Hrvatska