Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Specifičnosti influencera na društvenim mrežama u odnosu na slavne osobe (CROSBI ID 436326)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Ivkić, Dajana Specifičnosti influencera na društvenim mrežama u odnosu na slavne osobe / First Komen, Ivana (mentor); Grgurić Čop, Nina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2020

Podaci o odgovornosti

Ivkić, Dajana

First Komen, Ivana

Grgurić Čop, Nina

hrvatski

Specifičnosti influencera na društvenim mrežama u odnosu na slavne osobe

Ovim završnim radom želi se ispitati na koji način se poimaju influenceri na društvenim mrežama u odnosu na tradicionalne slavne osobe. Kako bi se došlo do potrebnih saznanja koristit će se istraživački alat u obliku anketnog upitnika. Anketni upitnik biti će objavljen na internetskim stranicama, odnosno Facebook grupama, jer se u njima nalazi velika koncentracija potencijalno relevantnih ispitanika. Temelj rada su pretpostavljene hipoteze na koje će rezultati anketnog upitnika pružiti odgovore. Hipoteze koje se nalaze u radu su sljedeće: Influenceri u manjoj mjeri posjeduju priznati talent nego tradicionalne slavne osobe, influenceri su vjerodostojniji od tradicionalnih slavnih osoba, influenceri su autentičniji od tradicionalnih slavnih osoba, influenceri i slavne osobe moraju biti u jednakoj mjeri atraktivni i imati veliki broj pratitelja, ljudi prate influencere zbog inspiracije i težnje više nego tradicionalne slavne osobe i ljudi prate influencere, a ne tradicionalne slavne osobe, kako bi učili o novim trendovima. Nakon što su se rezultati ankete implementirali pet hipoteza bilo je odbačeno, dok je jedna prihvaćena. Hipoteze su svakako doprinijele boljem shvaćanju pojma slavne osobe pa tako rezultati istraživanja ukazuju da slavne osobe posjeduju priznati talent u odnosu na influencere. S druge pak strane rezultati ukazuju da su karakteristike influencera i ono što ga odvaja od slavne osobe velik broj pratitelja i kreiranje vlastitog sadržaja na društvenim mrežama te da ih se prati zbog zabave, znatiželje i učenja o novim stvarima. Zanimljivo je za spomenuti kako su dosadašnja istraživanja ukazala na poželjne karakteristike influencera, poput vjerodostojnosti i autentičnosti, dok su rezultati ovog istraživanja pokazali izričito nepovjerenje prema influencerima kada su ove dvije karakteristike u pitanju.

influenceri ; slavne osobe ; autentičnost ; razlozi praćenja

nije evidentirano

engleski

Specific features of social media influencers in relation to celebrities

nije evidentirano

influencers ; celebrities ; authenticity ; reasons to follow

nije evidentirano

Podaci o izdanju

37

24.07.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija