Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Faktori od utjecaja na povjerenje influenceru (CROSBI ID 436325)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Dočkal, Nikolina Faktori od utjecaja na povjerenje influenceru / First Komen, Ivana (mentor); Grgurić Čop, Nina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2020

Podaci o odgovornosti

Dočkal, Nikolina

First Komen, Ivana

Grgurić Čop, Nina

hrvatski

Faktori od utjecaja na povjerenje influenceru

Ovaj završni rad proveden je s ciljem istraživanja faktora koji utječu na povjerenje influenceru. To će se utvrditi provođenjem ankete putem Interneta. Kako bi istraživanje bilo što vjerodostojnije, u anketi su sudjelovali samo ispitanici koji prate influencere. U radu su postavljene sljedeće hipoteze: javno narušena autentičnost povezana je s nižim stupnjem povjerenja influenceru nego privatno narušena autentičnost, isticanje nedostataka formalnog obrazovanja povezano je s višim stupnjem povjerenja influenceru nego prešućivanje istog, percipirana realističnost sadržaja influencera povezana je s višim stupnjem povjerenja influenceru i plava boja u objavama influencera povezana je s višim stupnjem povjerenja influneceru. Nakon provedenog istraživanja, nisu se sve hipoteze pokazale točnima. Narušena autentičnost u privatnom okruženju znatno manje utječe na pad razine povjerenja nego kada se autentičnost naruši u javnosti. Ako influencer koji nema formalno obrazovanje otvoreno o tome govori, povjerenje će se znatno povećati u odnosu na influencera koji razinu svojeg formalnog obrazovanja ne ističe. Pratitelji više vjeruju influencerima koji objavljuju spontani i realističan sadržaj, sa nepravilnostima i nesavršenošću jer ih na taj način percipiraju kao sebi sličnima i bližima. Plava boja kao dominantna u objavama influencera ne utječe na razinu povjerenja influenceru kao što je to bilo za očekivati na temelju pregleda dosadašnjih istraživanja, a to je ujedno i jedina hipoteza koja se odbija.

influencer ; povjerenje ; marka ; pratitelj ; sadržaj

nije evidentirano

engleski

Factors that impact trust towards an influencer

nije evidentirano

influencer ; trust ; brand ; companion ; content

nije evidentirano

Podaci o izdanju

35

18.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija