Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Usporedba uspješnosti Google Ads oglasa na pretraživačkoj i prikazivačkoj mreži (CROSBI ID 436324)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Brusić, Bartol Usporedba uspješnosti Google Ads oglasa na pretraživačkoj i prikazivačkoj mreži / First Komen, Ivana (mentor); Grgurić Čop, Nina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2020

Podaci o odgovornosti

Brusić, Bartol

First Komen, Ivana

Grgurić Čop, Nina

hrvatski

Usporedba uspješnosti Google Ads oglasa na pretraživačkoj i prikazivačkoj mreži

Cilj rada je dokazati koja od dviju mogućih Google Ads mreža oglašavanja, pretraživačka ili prikazivačka, postiže bolju reakciju kod potrošača, odnosno koja oglašivačka mreža je uspješnija u ostvarivanju prodaja. Potrošačima su isporučeni Google Ads oglasi na dvjema različitim oglašivačkim mrežama - prikazivački oglas, kod kojeg se oglasi isporučuju u obliku slike na raznim web–stranicama kako bi osoba kliknula na njih te pretraživački oglas, koji se pojavljuje na Google Internet tražilici kada osoba izravno traži proizvod pomoću ključnih riječi. Metoda istraživanja iziskuje odabir jednog poslovnog subjekta za koji se, za jedan kvalitetan period vremena te uzorak ljudi, usporedno testirala pretraživačka i prikazivačka mreža oglasa koje vode prema istoj željenoj aktivnosti potrošača – klik na oglas, ispunjenje online forme koja dovodi do offline kupnje kućanskog uređaja nakon njegove prezentacije u domu kupca. Odabrani slučaj za istraživanje je direktna prodaja kućanskih aparata u kojoj se finalno ponašanje potrošača prikazuje u prodajama uređaja. Ključni faktori u rasuđivanju uspješnosti kampanje su: Broj ostvarenih klikova na oglas, broj ispunjenih online formi za prezentaciju uređaja i broj ostvarenih prodaja. Ključno otkriće jest da oglasi isporučeni putem prikazivačke mreže imaju bolje rezultate u gotovo svim testiranim faktorima.

Google Ads ; marketinška strategija ; oglašavanje ; pretraživačka mreža ; prikazivačka mreža, konverzija ; kupnja, online-offline kampanja

nije evidentirano

engleski

Performance comparison of Google Ads on search and display network

nije evidentirano

Google Ads ; marketing strategy ; advertising ; search network ; Display Network ; conversion, purchase ; online-offline campaign

nije evidentirano

Podaci o izdanju

36

28.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija