Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

UUtjecaj podudarnosti influencera i marke te bliskosti influencera i potrošača na namjeru kupnje i preporuke marke (CROSBI ID 436323)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Brajković, Josip UUtjecaj podudarnosti influencera i marke te bliskosti influencera i potrošača na namjeru kupnje i preporuke marke / First Komen, Ivana (mentor); Grgurić Čop, Nina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2020

Podaci o odgovornosti

Brajković, Josip

First Komen, Ivana

Grgurić Čop, Nina

hrvatski

UUtjecaj podudarnosti influencera i marke te bliskosti influencera i potrošača na namjeru kupnje i preporuke marke

Oglašavanje ima važnu ulogu u niz procesa suodnosa marke i krajnjeg kupca, namjere i odluke kupnje, namjere ponašanja i stava prema marki. Ovaj rad pokušao je hijerarhijski od općih pojmova doći do ključnih pojmova influencer marketinga te uz pomoć odabranog uzorka potvrditi ili odbaciti određene pretpostavke usko vezane s ovim tipom marketinga. Ispitano je kako utječe influencerovo visoko i nisko podudaranje s markom, kao i potrošačeva upoznatost s radom influencera na namjeru ponašanja. Istraživanje na terenu koje je obuhvatilo 80 ispitanika dovelo je do zaključka da influenceri imaju veći kredibilitet kada je ono što promoviraju slično njihovom imidžu, te većim kredibilitetom lakše utječu na potrošačevu namjeru kupnje i preporuke. Također, stav prema marki i percipirani kredibilitet influencera pozitivniji su kada je potrošač blizak s influencerom, a takav stav također utječe pozitivno na namjere potrošača da kupi i preporuči marku. Ovaj rad i njegovo istraživanje još su jedna potvrda važnosti promocije kao dijela marketing miksa, te on može svojom analizom pomoći kako influencerima, tako i marketinškim stručnjacima i svakom onom tko želi ući u srž ove vrste marketinga.

Web 2.0 ; društvene mreže ; digitalni marketing ; influencer, podudarnost influencera i marke ; namjera kupnje i preporuke ; bliskost influencera i potrošača

nije evidentirano

engleski

The impact of influencer-brand fit and follower’s closeness to influencer on purchase intention and brand recommendation

nije evidentirano

Web 2.0 ; social networks ; digital marketing ; influencer ; influencer and brand match ; intention to buy and recommendation ; closeness of influencers and consumers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

38

18.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija